hvornår sagde jeres børn sit første ord?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. marts 2010

NinaNymannMadsen

hej.

ganske alm. spørgsmål. hvornår sagde jeres børn sit første ord.

min datter sagde sit første ord 7 mdr og 3 uger og 2 dage gammel der sagde hun "moar" og "mam mam".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

TbCp

Astasmor skriver:

hej.

min datter sagde sit første ord 7 mdr og 3 uger og 2 dage gammel der sagde hun "moar" og "mam mam".

Liva var 10mdr og hendes første "ord" var BØH!

11 mdr. gammel sagde hun også "Bum" og "Tak" og herefter kom der jo så flere og flere ord på

Anmeld

20. marts 2010

NinaNymannMadsen

TbCp skriver:

Liva var 10mdr og hendes første "ord" var BØH!

11 mdr. gammel sagde hun også "Bum" og "Tak" og herefter kom der jo så flere og flere ord på

hvor sødt..

glæder mig også til der kommer flere ord fra asta maria

Anmeld

20. marts 2010

4kløver

husker ikke lige hvor gammel hun var ved de første ord.. Men husker da hun var lidt over 1år står vi og venter på bussen og der står der 3 fyre og hvor hun kigger på dem og siger LÆKKER RØV.. hvor blev jeg flov så det sagde jeg ikke mere nu siger hun det stadig men nu er hun også 16år

Anmeld

20. marts 2010

NinaNymannMadsen

4kløver skriver:

husker ikke lige hvor gammel hun var ved de første ord.. Men husker da hun var lidt over 1år står vi og venter på bussen og der står der 3 fyre og hvor hun kigger på dem og siger LÆKKER RØV.. hvor blev jeg flov så det sagde jeg ikke mere nu siger hun det stadig men nu er hun også 16år

den var da sød alligevel men også sjov at en lillepige på den alder siger sådan... de har garenteret grint lidt de fyre der...

Anmeld

20. marts 2010

Valle81

Astasmor skriver:

hej.

Hejsa:0)

Jeg kan ikke huske det helt præcist, men ganske tidligt sagde min Asta: hej og a'det ( hvad er det).

Har desværre i sin tid ikke skrevet ned hvor gammel hun var ogdet er snart 6 år siden, så hukommelsen er ikke så god, men vil mene det også har været omkring 6-7 mdr's alderen:0)

Christina

40+5

Anmeld

20. marts 2010

NinaNymannMadsen

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Jeg kan ikke huske det helt præcist, men ganske tidligt sagde min Asta: hej og a'det ( hvad er det).

Har desværre i sin tid ikke skrevet ned hvor gammel hun var ogdet er snart 6 år siden, så hukommelsen er ikke så god, men vil mene det også har været omkring 6-7 mdr's alderen:0)

Christina

40+5

okay. det da også lidt sjovt din datters fornavn er det samme som min datters for har ikk hørt om mange der hedder asta

Anmeld

20. marts 2010

Valle81

Astasmor skriver:

okay. det da også lidt sjovt din datters fornavn er det samme som min datters for har ikk hørt om mange der hedder asta

Nej, der er ikke mange der hedder det:0)

Asta hedder Asta Emilie:0)

Da jeg navngav hende var der ingen i miles omkreds der hed det, men da hun så startede i børnehave, der var der sjovt nok en i hendes gruppe der hed det:0)

Elsker det navn:0)

Knus

Anmeld

20. marts 2010

NinaNymannMadsen

Valle81 skriver:

Nej, der er ikke mange der hedder det:0)

Asta hedder Asta Emilie:0)

Da jeg navngav hende var der ingen i miles omkreds der hed det, men da hun så startede i børnehave, der var der sjovt nok en i hendes gruppe der hed det:0)

Elsker det navn:0)

Knus

min hedder så asta maria (hun er opkaldt efter hendes oldemor( hendes fars mormor)) som hed asta marie.

vi gjorde det så lidt mere nutidigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.