Jeg har været i hi fra stort set alt andet end facebook
Det er så dejligt nemt at gå til og fra når overskuddet er småt i det. Men vi er her altså endnu, og Dicte er 10 uger på tirsdag!!!
Jeg synes det har været drønhårdt at få nr 3 - det var rent vand at få nr 2 i sin tid i forhold til denne gang, puha, men det er allerede blevet meget nemmere nu her godt 2 mdr efter hun blev født. Mit overskud er tilbage de fleste dage og jeg nyder foråret sammen med Dicte. Vi får gået en masse dejlige ture hvor hun sidder i viklen hos mig! Jeg elsker det simpelthen!
I mandags var hun 4800 gram og 61 cm (3650 gram og 51 cm v fødsel). Hun tog ikke så meget på og jeg har kæmpet og kæmpet som en gal for at få hende til at spise hos mig, og det har givet pote, så alt er fint med det nu
Hun sover en god lang lur på ca 3 timer om formiddagen, og sikke en masse ting man så kan nå!....at gå i bad og spise sin frokost efterfølgende fx 
Vi har lidt knas med Annika som bider andre børn til blods i vuggestuen....og så er hun sådan ret immun overfor irettesættelser! Så det er trækker tænder ud. Men vi gør vores bedste med omsorg, nærvær og opmærksomhed, og så kan vi vel ikke rigtig gøre andet.
Et par billeder af pigebarnet på 2 mdr + et billede af vores husdyr ude i baghaven ;-) Der kommer flokke på op til 10 ad gangen, og det er så idyllisk at vi selv efter 3 år her i huset stadig stopper op og kigger på dem 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld