Dicte - lidt nyt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. marts 2010

Mary

Jeg har været i hi fra stort set alt andet end facebook  Det er så dejligt nemt at gå til og fra når overskuddet er småt i det. Men vi er her altså endnu, og Dicte er 10 uger på tirsdag!!! 

Jeg synes det har været drønhårdt at få nr 3 - det var rent vand at få nr 2 i sin tid i forhold til denne gang, puha, men det er allerede blevet meget nemmere nu her godt 2 mdr efter hun blev født. Mit overskud er tilbage de fleste dage og jeg nyder foråret sammen med Dicte. Vi får gået en masse dejlige ture hvor hun sidder i viklen hos mig! Jeg elsker det simpelthen!

I mandags var hun 4800 gram og 61 cm (3650 gram og 51 cm v fødsel). Hun tog ikke så meget på og jeg har kæmpet og kæmpet som en gal for at få hende til at spise hos mig, og det har givet pote, så alt er fint med det nu  Hun sover en god lang lur på ca 3 timer om formiddagen, og sikke en masse ting man så kan nå!....at gå i bad og spise sin frokost efterfølgende fx 

Vi har lidt knas med Annika som bider andre børn til blods i vuggestuen....og så er hun sådan ret immun overfor irettesættelser! Så det er trækker tænder ud. Men vi gør vores bedste med omsorg, nærvær og opmærksomhed, og så kan vi vel ikke rigtig gøre andet. 

Et par billeder af pigebarnet på 2 mdr + et billede af vores husdyr ude i baghaven ;-) Der kommer flokke på op til 10 ad gangen, og det er så idyllisk at vi selv efter 3 år her i huset stadig stopper op og kigger på dem 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Joan ( Smallie )

Kæft hvor er hun bare lækker. Dejligt meget hår hun har sig.

Dejligt at høre det går bedre ved jer.

Anmeld

20. marts 2010

Siber

Dejligt at høre at det går godt. Hvor er hun sød Dicte!

Ikke så rart at høre at Annika bider, håber det snart går over, og jeg er sikker på at I gør det helt rigtige

Knus Siber

Anmeld

20. marts 2010

..

Dejligt at høre I har det godt og der igen er ved at komme lidt luft i jeres liv. Hvor er hun dog bare skøn

Anmeld

20. marts 2010

BK

Dejligt at det går så godt...

og dejlige billeder...

Anmeld

20. marts 2010

Muffinmus

aøøøøn unge og skøøøøn manke hun har, vildt misundelig:-)

Og lækkert med dyr i baghaven, her er det som regel mest fasaner på amrken bag os.

Anmeld

20. marts 2010

Susan1978

Dejlige billeder Maria og hvor er hun bare sød, hun ligner totalt meget sine lækre søstre.

og godt at høre fra jer.

Emil er også ret streng i dagplejen i øjeblikket, men jeg tror faktisk han keder sig.. de andre er så små efterhånden...  han går også og skubber dem.. har desværre selv set det.

godt han skal i børnehave om lidt..  tror han bliver så glad for det.

Anmeld

20. marts 2010

Helle30

Skønne billeder Maria. Vi har selv rådyr i haven og på marken hér + en masse harer og fasaner.

Mon ikke vi alle snart synes, vores børn kune have godt af lidt udfordring fra nogle større af slagsen? Børnehaven bliver ihvertfald en kærkommen udfordring for Sofie.

Mon ikke også børnehavestarten vil pille bideriet af Annika? Selvom det lyder lidt hårdt, så bliver de jo altså de små igen, når de starter i bh, og de større vil forhåbentlig markere overfor at blive bidt fx.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.