Hvornår laver i "lektier" :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. marts 2010

Mutti2

Hvornår finder i tid til at læse??

Jeg har indtil videre rent ud sagt ikke taget mit studie så alvorligt!! Men nu skal der laves om på det!!

Jeg vil det her.... Så nu skal jeg til at tage mig sammen og få styr på mig selv!! 

Jeg er så heldig at jeg har en datter der er god til at lege selv. Hvilket betyder at jeg kan sidde her og lave lektier imens hun er vågen. Enten sidder hun stille og roligt og tegner imens, ellers danser hun rundt, synger og leger 

Men hvornår får i ellers tid til det!?? Er det kl. lort om aftenen når ungerne sover eller????

Knus Pernille, som er super stolt af at hun nu har brugt 2½ time på at læse og få orden i tingene på en LØRDAG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

frk Jensen

Milla-Victoria's mor skriver:

Hvornår finder i tid til at læse??

Jeg har indtil videre rent ud sagt ikke taget mit studie så alvorligt!! Men nu skal der laves om på det!!

Jeg vil det her.... Så nu skal jeg til at tage mig sammen og få styr på mig selv!! 

Jeg er så heldig at jeg har en datter der er god til at lege selv. Hvilket betyder at jeg kan sidde her og lave lektier imens hun er vågen. Enten sidder hun stille og roligt og tegner imens, ellers danser hun rundt, synger og leger 

Men hvornår får i ellers tid til det!?? Er det kl. lort om aftenen når ungerne sover eller????

Knus Pernille, som er super stolt af at hun nu har brugt 2½ time på at læse og få orden i tingene på en LØRDAG

hei...

Jeg er alene med min guldklump og læser om aftenen når han sover.. Han plejer at komme i seng ca halv syv, så får jeg lige ordnet lidt praktisk her og så tæsker jeg mig igennem dagen læsning.

Jeg læser hf enkelfag nu og skal videre på pædagog semi til september, så det blir rigeligt at læse..

Kram

Anmeld

20. marts 2010

wamse

Jeg laver lektier kl. lort om aftenen.

Klokken bliver ca 20.30 inden jeg kan sætte mig til at læse lektierne, lidt sent, men det er der ikke noget at gøre ved lige pt.

Anmeld

20. marts 2010

LotteN

I hverdagen har jeg som regel fri kl 13.30, så nogen gange laver jeg en times lektier der, inden jeg henter hende og ellers så er det om aftenen efter kl 19, når hun er puttet.

I weekenderne bliver det både om aftenen, men også når hun sover middagslur - skal f.eks. igang med lektierne nu - men savner lidt flere timer i døgnet, når jeg også spiller floorball to gange om ugen og kamp søndag + løber 3 gange om ugen..puha, stress stress stress

Anmeld

20. marts 2010

BinaMor

hvis jeg ikke har en fri dag uden gabriella så får jeg dem sjældnet lavet. så er det hastigt i skolens pauser

hun er ikke god til at lege selv..

Anmeld

22. marts 2010

XXSS

Jeg laver dem når hun er lagt mellem 18.1830 og ellers i weekenden - fungerer fint indtil videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.