Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har et billede jeg skal have på min kage det er ris papir, hvordan sætter jeg det fast på kagen???? Og hvornår kan jeg sætte det på vi skal have kagen i aften ved 20-21 tiden.....
kNUS FIE
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min mand er klog... han gik på internette og fandt info til mig
Men tak afligevel piger
MORJESPERSEN skriver: Min mand er klog... han gik på internette og fandt info til mig Men tak afligevel piger
Ja vi mænd er bare nogle kloge nogle he he
MORJESPERSEN skriver: Jeg har et billede jeg skal have på min kage det er ris papir, hvordan sætter jeg det fast på kagen???? Og hvornår kan jeg sætte det på vi skal have kagen i aften ved 20-21 tiden..... kNUS FIE
WHAT?!?... Hvad er det med rispapir?!...
Zafir skriver: WHAT?!?... Hvad er det med rispapir?!...
Man kan få et billede printet på ris-papir som man så kan komme på kagen. Det bliver også kaldt 'sukkerbilleder'. Men i bund og grund er det faktisk bare meget meget meget tyndt ris-papir....
- Maria.
Sådan en kage planlægger vi til Alexanders 1 års om 1 md....hvor har du købt den henne,og må jeg lige høre hvordan det gik med at få det på?
DkzMariia skriver: Man kan få et billede printet på ris-papir som man så kan komme på kagen. Det bliver også kaldt 'sukkerbilleder'. Men i bund og grund er det faktisk bare meget meget meget tyndt ris-papir.... - Maria.
Aha!!!... Jeg troede at man printede direkte på marcipan HAHA... Der blev jeg klogere...
Michael healer skriver: Ja vi mænd er bare nogle kloge nogle he he
Det var manden der sgade jeg skulle skrive det men ja nogle gange finder de da en løsning...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128