25+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.789 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. marts 2010

Risen

Så er der max billedespam fra mig igen igen  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Koen.

så smuk en mavse, den begynder da rigtig og strutte nu

Anmeld

20. marts 2010

CS

smuk smuk smuk - bestemt i kategorien mave-LEX

Anmeld

20. marts 2010

Risen

lillespurv19 skriver:

så smuk en mavse, den begynder da rigtig og strutte nu

Tak smukke Ja den strutter rigtigt, meen arh har fået tegn på strækmærker, håbede ellers jeg var den ene ud af 3 som ikke fik dem, meen nej.. 

Anmeld

20. marts 2010

Koen.

Risen skriver:

Tak smukke Ja den strutter rigtigt, meen arh har fået tegn på strækmærker, håbede ellers jeg var den ene ud af 3 som ikke fik dem, meen nej.. 

det er ski bare super træls med de stræk mærker især hvis de ligesom mine som ind i H*****!! troede jeg slap for at få nogle på maven, men sørme om de i sidste uge ikke dukkede op rund om navlen

Anmeld

20. marts 2010

FruEllingsen

Synes du har en virkelig flot mave

Anmeld

20. marts 2010

Risen

lillespurv19 skriver:

det er ski bare super træls med de stræk mærker især hvis de ligesom mine som ind i H*****!! troede jeg slap for at få nogle på maven, men sørme om de i sidste uge ikke dukkede op rund om navlen

Ja det er sku træls.. Du er i det mindste tæt på fødslen osv jeg er "kun" i uge 26 , så går bestemt ud fra jeg får nogle rigtige grimme nogle.. Maven bliver jo ikke ligefrem mindre.. hehe.. 

Anmeld

20. marts 2010

Koen.

Risen skriver:

Ja det er sku træls.. Du er i det mindste tæt på fødslen osv jeg er "kun" i uge 26 , så går bestemt ud fra jeg får nogle rigtige grimme nogle.. Maven bliver jo ikke ligefrem mindre.. hehe.. 

nej gør den ikke, din mavse bliver snart kæmpe rund (men smuk) og så skal de nok kunne ses men det er en lille ting i forhold til den vidunderlige gave der kommer ud af det

Anmeld

20. marts 2010

Chalala85

rigtig flot mavse du har

Anmeld

20. marts 2010

lillemunk

Så fin den mave er SMUK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.