Kom med din bedste billige lækre ret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.608 visninger
28 svar
0 synes godt om
20. marts 2010

Trolde_mor

Imorgen kommer svigerforældrene på besøg, så skal have handlet ind til det - de vil nemlig gerne spise med.

Men hvad søren skal jeg finde på? Kan godt li' at imponere dem lidt, med noget lidt anderledes mad end de er vant til, fordi de prøver at tabe sig begge to, og spiser meget fed gammeldags mad, men men... hvad skal jeg finde på. Skal være noget der ikke tager alt for lang tid at lave..

Og behøver altså ikke at være sundt som sådan - bare det ikke er en fed brun sovs Hehe...

Håber i skønne kvinder kan hjælpe, total idéforladte mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

SAL

Senia skriver:

Imorgen kommer svigerforældrene på besøg, så skal have handlet ind til det - de vil nemlig gerne spise med.

Men hvad søren skal jeg finde på? Kan godt li' at imponere dem lidt, med noget lidt anderledes mad end de er vant til, fordi de prøver at tabe sig begge to, og spiser meget fed gammeldags mad, men men... hvad skal jeg finde på. Skal være noget der ikke tager alt for lang tid at lave..

Og behøver altså ikke at være sundt som sådan - bare det ikke er en fed brun sovs Hehe...

Håber i skønne kvinder kan hjælpe, total idéforladte mig

Hvad med kyllingedeller og kartoffelsalat??

Kartoffelsalaten:

Kartofler

Ristede pinjekerner

Tomater

Agurker

Løg

Frisk basilikum

Evt. feta

Olivenolie over - den er et HIT! Og du kan altid justere den, eksempelvis med vindruer og andre lækre ting...Og så med dety kød du har lyst til!

Bare en idé

Anmeld

20. marts 2010

mor_sabina

Jeg fandt en LÆKKER LÆKKER opskrift på rodfrugtesuppe med hakket oksekød på dkkogebogen.dk Den er simpelthen så god og så kan man jo evt lave bagte rodfrugter af resterne

Ellers har jeg lavet en rødbedesalat herinde fra og den er super.

salat i bunden af en fad, næste lag er bagte rødbeder vendt i mørk balsamico, et lag flødefeta og så ristede pinjekerner på toppen mums

Anmeld

20. marts 2010

twinsmama

hva med noget fetuchini pasta med porre,rød peber.lime saft.tigerrejer.tomat sauce.hvidløg og kokosmælk

Anmeld

20. marts 2010

qp

Kartofler, løg og pølser.... Svensk Pølseret!!!  

Anmeld

20. marts 2010

SHERO

Tomat suppe, med nudler, broccoli og kylling... Mmmm... sundt, billigt og virkelig lækkert...

Anmeld

20. marts 2010

TbCp

Kyllingefilet fyldt med pikantost og udenom parmaskinke.
Hertil hjemmelavede kartoffelbåde

Anmeld

20. marts 2010

lillemunk

Kartoffel porre suppe.... MUMS
Pyntet med purløg,bacon og serveres med flute.....Smager så godt.

Pandekager til dessert

Anmeld

20. marts 2010

otlitrom

Kyllingebryst vendt i grøn pesto og pakket ind i bacon. Det kunne jo så laves om til parmaskinke eller kalkunbacon, for at spare på fedtet.

Pastasalat.

pastaskruer med alle de grøntsager I ku' tænke Jer. (Evt. peanuts, smager fantastisk) Dressing af olie og balsamico-eddike.

Groft brød.

Det er nemt at lave og smager fantastisk!

Anmeld

20. marts 2010

Trolde_mor

LouiseN skriver:

Hvad med kyllingedeller og kartoffelsalat??

Kartoffelsalaten:

Kartofler

Ristede pinjekerner

Tomater

Agurker

Løg

Frisk basilikum

Evt. feta

Olivenolie over - den er et HIT! Og du kan altid justere den, eksempelvis med vindruer og andre lækre ting...Og så med dety kød du har lyst til!

Bare en idé

Hm... kartoffelsalat er vist mere til sommer er det ikke? smiler..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.