difrax sut... Hjælp os!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Baagøe skriver:

Griner højt! Laura havde to MAM sutter som nyfødt, der var i aldersklassen 0-4 mdr. og de var ikke så store, og super gode til hende - 2 for 30 på tilbud

kan godt være vi ska forsøge at vænne hende til de andre også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

kan godt være vi ska forsøge at vænne hende til de andre også

Tja. Jeg synes i hvert fald det er rart, at Laura vil tage elle slags. Moderens yndlings er MAM-sutterne som også er fri for alle de dumme skadelige stoffer, og så er de super smarte tilligemed

Anmeld

19. marts 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Baagøe skriver:

Tja. Jeg synes i hvert fald det er rart, at Laura vil tage elle slags. Moderens yndlings er MAM-sutterne som også er fri for alle de dumme skadelige stoffer, og så er de super smarte tilligemed

NUK laver også fantastiske sutter:-)

Hilsen Louise som er stor NUK-fan

Anmeld

19. marts 2010

Pige2009

LouiseVous skriver:

NUK laver også fantastiske sutter:-)

Hilsen Louise som er stor NUK-fan

Ja, de er ret populære, har jeg hørt

Anmeld

20. marts 2010

Skouboe

Freja vil KUN have bamse sutter 

De koster "smid i nakken pris".. 15-18 kroner for 3, men de findes kun i bilka, så vi skal ud og køre 40 km hver gang vi skal have fyldt lageret op...

Jeg synes det var for store, og havde besluttet mig for at hun KUN skulle have anatomiske sutter, men damen havde andre ideer, så nu bruger hun runde sutter.

Fordelen ved dem er dog at de ikke så let falder ud, når de slapper af/sover, fordi de går længere ind i munden, så det har ikke været nødvendigt at rende så meget for at give hende sutten, fx om natten, så nogle fordele er der da... men 40 km!!!

Anmeld

30. september 2010

Ranarupta

Caroline86 skriver:

nogen der ved hvor jeg kan købe dem?

Laura er så glad for sin, og jeg frygter den pludselig ikke kan holde længere, uden at vi har et lager

Den ene vi har er købt i en babysam i kbh, men der kommer vi jo ikke ret ofte

Håber nogen kan hjælpe!!

Knus Caroline

Hej søde, 

Jeg ved godt, at det er en gammel tråd, men fandt du nogensinde et sted, hvor de kan købes?

Og så vil jeg lige høre, om du ved, om de kan fåes med symmetrisk sut? Eller om de kun er anatomiske?

Anmeld

30. september 2010

Moderator

Ranarupta skriver:

Hej søde, 

Jeg ved godt, at det er en gammel tråd, men fandt du nogensinde et sted, hvor de kan købes?

Og så vil jeg lige høre, om du ved, om de kan fåes med symmetrisk sut? Eller om de kun er anatomiske?

ja, de har dem i babysam!

hmm.... jeg vil da mene at langt de fleste de laver er symmetriske, men måske jeg så ikke ved hvad det betyder!? De anatomiske er dem der er flade på den ene side, ikke? og de symmetriske er ens i "toppen" og "bunden" af sutten ikke? sådan at man ikke kan vende den forkert, så at sige?

Hvis jeg har forstået det rigtigt, og det er dem du skal bruge så hedder de "combi" (de andre hedder vist nok dental). Hvis du skal have flere kan du med fordel bestille dem direkte fra difrax! Det er altså betydeligt billigere

http://www.difrax.com/gb/shop/sucking-and-biting/soothers

Men pas på.. de har også mange andre fine ting

knus

Anmeld

30. september 2010

Ranarupta

Caroline86 skriver:

ja, de har dem i babysam!

hmm.... jeg vil da mene at langt de fleste de laver er symmetriske, men måske jeg så ikke ved hvad det betyder!? De anatomiske er dem der er flade på den ene side, ikke? og de symmetriske er ens i "toppen" og "bunden" af sutten ikke? sådan at man ikke kan vende den forkert, så at sige?

Hvis jeg har forstået det rigtigt, og det er dem du skal bruge så hedder de "combi" (de andre hedder vist nok dental). Hvis du skal have flere kan du med fordel bestille dem direkte fra difrax! Det er altså betydeligt billigere

http://www.difrax.com/gb/shop/sucking-and-biting/soothers

Men pas på.. de har også mange andre fine ting

knus

Jo, det er helt korrekt ang. symmetriske/anatomiske

Jamen, det er da bare sååå fedt! Så kommer jeg jo nok lige til at smutte fordi en babysam...

Kan du huske, hvor du købte den der bidestav fra Tommee Tippee til Laura? (Det var da dig, ikke?)

Anmeld

30. september 2010

Moderator

Ranarupta skriver:

Jo, det er helt korrekt ang. symmetriske/anatomiske

Jamen, det er da bare sååå fedt! Så kommer jeg jo nok lige til at smutte fordi en babysam...

Kan du huske, hvor du købte den der bidestav fra Tommee Tippee til Laura? (Det var da dig, ikke?)

jep, det var også mig Hun ligger faktisk og gnasker på den nu Jeg købte den i Børnebiksen ude i Låsby, for der er ikke ret mange steder de har den i pige farver... Jeg ved faktisk ikke hvilke butikker der forhandler Tommee Tippee (udover føtex som vist ikke har bidestavene)

Anmeld

30. september 2010

Ranarupta

Caroline86 skriver:

jep, det var også mig Hun ligger faktisk og gnasker på den nu Jeg købte den i Børnebiksen ude i Låsby, for der er ikke ret mange steder de har den i pige farver... Jeg ved faktisk ikke hvilke butikker der forhandler Tommee Tippee (udover føtex som vist ikke har bidestavene)

Hihi!

Vores Bilka forhandler Tommee, men de har ikke bidestavene. Tarveligt.

Og de internetbikse jeg tidligere har haft fundet, har kun pigeudgaven. Men altså... prøver da lige at spørge dem, om de mon ikke kan skaffe drengeudgaven. Ellers må jeg ind på Difrax.com og finde noget dér. (Så godt, at de havde en masse godt - derfor tør jeg ikke starte en indkøbskurv op. Det går bare galt...   &nbsp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.