Kan i huske første gang..... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. marts 2010

MORJESPERSEN

Jeres børn tog de første skridt??? 

Amalie har taget sine første skridt i dag.... Hun gjorde det først ned i dpen i dag og så her hjemme... Hele 3 skridt tog hun og så stod hun bare der og kikkede på mig og smillede til mig for jeg var jo i fuld gang med at rosse hende til skyerne.

Jeg er bare så rørt, nu har man ventet så længe på denne dag skulle komme og nu syndes jeg lige pluslig det går for stærkt....

Laura er også godt på vej hun øver sig i at holde balancen når hun står op....

Vil bare lige dele denne glæde med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

JustAnotherName

Det er SÅ STORT et øjeblik.

Jeg kan sagtens huske, hvor stolt og begejstret jeg var, da Bianca begyndte at gå.

Jeg er stolt nu, bare over at Celina kan kravle og gå rundt om bordet 

TILLYKKE med at din store pige (den ene af dem) nu har taget sine første skridt ...ud i verden. Så kommer det til at gå stærkt derfra....

Anmeld

19. marts 2010

NaFe

Åhhh ja.. det øjeblik husker jeg tydeligt..husker faktisk datoen...hehe... 16 nov.

tillykke med de 3 skridt...det altså for skønt når de kan gå...

Anmeld

19. marts 2010

Milka

her er der også blevet gået 2-3 skridt

Anmeld

19. marts 2010

lion

Ja de første skridt er en stor ting.

Cassandra tog sine første skridt før hun blev 1 år, jeg kan huske hun gik rundt til sin 1 års fødselsdagsfest

Anmeld

20. marts 2010

Ni-ko-li-ne

MORJESPERSEN skriver:

Jeres børn tog de første skridt??? 

Amalie har taget sine første skridt i dag.... Hun gjorde det først ned i dpen i dag og så her hjemme... Hele 3 skridt tog hun og så stod hun bare der og kikkede på mig og smillede til mig for jeg var jo i fuld gang med at rosse hende til skyerne.

Jeg er bare så rørt, nu har man ventet så længe på denne dag skulle komme og nu syndes jeg lige pluslig det går for stærkt....

Laura er også godt på vej hun øver sig i at holde balancen når hun står op....

Vil bare lige dele denne glæde med jer

det glemmer man vidst ikke lige:0) og ja, tiden, den suser afsted!:0)

Anmeld

22. marts 2010

MORJESPERSEN

Ja undskyld jeg ikke lige har fået skrevet tilbage til jer piger, men begge piger ligger med over 39 i feber, de hoster så meget de kaster op af det... Laura tog lige sin første skridt i dag, selvom hun var helt færdig.

Anmeld

22. marts 2010

grinbidderen

nej hvor er det bare skønt så er der snart ikke ro på der hjemme så er de over alt på ingen ting selvom de har kravlet løs, tillykke med de første skridt..

og Ja jeg kan godt huske da valdemar begyndte at tage de første par skridt der var han 10 mdr og han gik da han var 11 måndner så det er bare så dejligt

Anmeld

23. marts 2010

Barbamama

Nej hvor sejt!!!! Tillykke med det. Jeg kan godt forstå du er rørt. Det bliver jeg da også når den store dag kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.