? Til slanke-tøserne :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. marts 2010

Mutti2

Damn hvor er jeg dårlig til det her.....

Jeg var SÅÅÅÅE stolt da man i sidste uge (sidste weekend) pludseligt tydeligt kunne se at min kost omlægning og træning pludseligt var begyndt at virke  

Dellen på min mave var kort sagt helt og aldeles væk når jeg stod op

Det har motiveret mig en smule mere...... og så alligevel ikke!!

Jeg ved det er fredag, og  herhjemme betyder det X-FACTOR og guf.....

Men nu står jeg f..... og laver frisk pasta med bacon/skinke flødesauce, og er noget SÅ stolt over at det er pasta med spinat!!

Og jeg havde kun købt en lille pose slik til prinsessen samt nødder til mig selv..... det blev så lige udvidet til at nødderne er blevet ædt i løbet af dagen, så nu står den pludseligt på en stor pose slik, bacon chips og cola

Jeg har rygrad som en regnorm

Hvordan opretholder i jeres motivation??

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

hc=k

Jeg kigger mig selv i spejlet og så spiser jeg intet

Anmeld

19. marts 2010

Honningblomst

Hej smukke..

Motivationen...for mig er den at jeg simpelthen ikke gider gå og være ked af mig selv og mit ydre når jeg kan ændre det...jeg bliver ikke glad eller tilfredsstillet ved at æde mig tyk og fed i slik og chips, men jeg bliver glad ved motion og mad der er god for min krop..

Og så falder jeg også i og kommer ind i dumme stressede perioder der er det SÅ vigtigt at få en god lang søvn, ellers spiser man mere sukker og tager bare på.

Jeg har nu tabt mig de der 2-3 kilo som kom på over julen og i januar og nu skal jeg løbe igen..jeg gider bare ikke være ked af mit spejlbillede...så valget for mig er simpelt, enten spise hvad jeg vil og synes jeg er grim og ulækker eller spise sundt og holde mit ydre ud

En anden ting er at nødder er sundt, en lille håndfuld, men der er lige så mange kalorier i det som slik..

KNus og god aften og du behøver jo ikke spise det slik du har købt...børst tænder efter aftensmad og luk for indtagelse..

Knus til dig..

Anmeld

19. marts 2010

Halbschön

Eva skriver:

Hej smukke..

Motivationen...for mig er den at jeg simpelthen ikke gider gå og være ked af mig selv og mit ydre når jeg kan ændre det...jeg bliver ikke glad eller tilfredsstillet ved at æde mig tyk og fed i slik og chips, men jeg bliver glad ved motion og mad der er god for min krop..

Og så falder jeg også i og kommer ind i dumme stressede perioder der er det SÅ vigtigt at få en god lang søvn, ellers spiser man mere sukker og tager bare på.

Jeg har nu tabt mig de der 2-3 kilo som kom på over julen og i januar og nu skal jeg løbe igen..jeg gider bare ikke være ked af mit spejlbillede...så valget for mig er simpelt, enten spise hvad jeg vil og synes jeg er grim og ulækker eller spise sundt og holde mit ydre ud

En anden ting er at nødder er sundt, en lille håndfuld, men der er lige så mange kalorier i det som slik..

KNus og god aften og du behøver jo ikke spise det slik du har købt...børst tænder efter aftensmad og luk for indtagelse..

Knus til dig..

Ååååårh smukke Eva... Jeg vil ha din rygrad!!!!!

Anmeld

19. marts 2010

Honningblomst

Renée88 skriver:

Ååååårh smukke Eva... Jeg vil ha din rygrad!!!!!

Min er sgu også slatten, men den støttes godt af min stædighed som jeg har en del af..

Knus til dig...og du KAN GODT!!

Anmeld

19. marts 2010

Halbschön

Eva skriver:

Min er sgu også slatten, men den støttes godt af min stædighed som jeg har en del af..

Knus til dig...og du KAN GODT!!

Uuuuuh, stædighed mangler jeg nu ikke..! Hehe... Men ja JEG KAN GODT!!! Alting har sin begyndelse! Bare vent.... Til jul er jeg LÆKKER!!

Anmeld

19. marts 2010

Honningblomst

Renée88 skriver:

Uuuuuh, stædighed mangler jeg nu ikke..! Hehe... Men ja JEG KAN GODT!!! Alting har sin begyndelse! Bare vent.... Til jul er jeg LÆKKER!!

Dét er du nemlig... husk at tage billeder undervejs...øjnene kan ikke rigtig se hvad spejlet viser når man taber sig, er min erfaring...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.