Børn og fritidsinteresser...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. marts 2010

Honningblomst

Alle jer med børn der går til noget og selv har valgt det...hvordan forholder I jer hvis ikke de gider mere...lader I dem bare stoppe eller skal de fortsætte indtil året eller forløbet er færdigt eller må de være med nogle gange og andre ikke?

Hvordan gør I? og hvad går jeres børn til og hvor gamle er de?

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

VB

Jeg har en søn på 6, som går til svømning, gymnastik og golf.

Det er perioder, hvor han ikke har haft lyst til at gå til gymnastik, men jeg sender ham som regel afsted hver gang, fordi jeg oplever han er glad, når jeg henter ham og at det alligevel har været sjovt. Hvis han var ked af det ville jeg helt klart stoppe efter at have prøvet et par gange.

Da han startede til svømning ville han ikke gå til det, men det var mig der bestemte at han skulle indtil han kunne svømme, da jeg synes det er en vigtig ting at kunne. Han endte med at blive så glad for det, at han nu går til det 2 gange om ugen,

Min datter på 3 går til dans og gymnastik og hun elsker det!

Anmeld

19. marts 2010

Valle81

Alle jer med børn der går til noget og selv har valgt det...hvordan forholder I jer hvis ikke de gider mere...lader I dem bare stoppe eller skal de fortsætte indtil året eller forløbet er færdigt eller må de være med nogle gange og andre ikke?

Hvordan gør I? og hvad går jeres børn til og hvor gamle er de?

Knus..

Hejsa:0)

Jeg tror jeg ville lade Asta stoppe, da jeg umiddelbart ikke mener der vil komme noget godt ud af at tvinge hende afsted. Vil selvfølgelig først spørge ind til om der kunne være noget andet galt end selve aktiviteten..

Nu går hun ikke til noget, da jeg synes de fleste aktiviteter ligger på så dumme tidspunkter, og hun er så træt når hun kommer fra skole og sover senest kl 1900 og sover til 0700.

Så her er aktiviteter valgt fra, da Asta har brug for roen i hverdagene og ikke brug for at omme træt afsted til ting og det hele ender i ged:0)

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.