Siber - filtkyllinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. marts 2010

linemus

Eller hvad de nu hedder. Hvordan laver man dem? Er det svært? Hvad skal jeg bruge? Har du andre påskeideer, jeg kan lave med ungerne?

Regner nemlig med et kæmpe overskud så snart jeg går på barsel (1. april)

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Siber

linemus skriver:

Eller hvad de nu hedder. Hvordan laver man dem? Er det svært? Hvad skal jeg bruge? Har du andre påskeideer, jeg kan lave med ungerne?

Regner nemlig med et kæmpe overskud så snart jeg går på barsel (1. april)

Knus Line

Nej det er ikke svært overhovedet. Johanna har lavet en og jeg har lavet det med min gruppe 3 årrige i bhg

Jeg vender lige tilbage senere, med en beskrivelse

Knus SIber

Anmeld

22. marts 2010

linemus

Vil bare lige sige pssst, hvis du nu har glemt det Regner med vi skal påskehygge torsdag d.1, så det haster ikke helt endnu

Knus Line

Anmeld

24. marts 2010

Siber

linemus skriver:

Vil bare lige sige pssst, hvis du nu har glemt det Regner med vi skal påskehygge torsdag d.1, så det haster ikke helt endnu

Knus Line

Nej jeg har ikke glemt dig, men det du skal bruge kan jeg lige pludselig ikke huske hvad hedder på dansk, så jeg har lige rodet min papir igennem.

du skal købe noget kartet lammeuld (kan købet i panduro eller andre hobby bikse) du skal have lunkent vand med en stor sjat brun sæbe (her i Norge er det grønsæbe, og det var det jeg ikke kunne huske)

Du laver først en lille kugle at ullet, du kan binde lidt garn rundt om, hvis det bliver svært at holde på, og så er det ellers bare at rulle og nudlre, når det bliver lidt hårdt, så putter man mere udl rundt, og igen rulle og nudlre. Vi fandt ud at at hvis man ligger bobbelplast eller et håndkæde, så kan de trille det på det, så er det meget nemmere end at sidde med det i hånden.

I kan lave dem så store i har lyst til, eller hvis I er dygtige kan i forme dem. Så er det ellers bare at lime øjne, næb, fødder, fjer evt en snor hvis de skal hænge.

Det er så hyggeligt, og deligt at sidde og klasse med vand og sæbe.

Jeg må se om jeg kan tage billder af vores, så du kan se

God påske hygge

Knus Siber

ps vi pustede også æg og malede dem!

Anmeld

26. marts 2010

linemus

Tak Siber

Jeg vil mægtig gerne se et billede af jeres kyllinger, så det bliver lidt nemmere at forstå

Knus Line - glæder mig til påsken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.