Hvor mange stk fodtøj til sommerhalvåret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2010

Susan1978

Emil har et par addidas kondisko jeg købte for store sidste år,

så har han et par crocs, så har han et par trekkingsandaler , + gummistøvler, så jeg tror vi kan klare os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Mary

Sandaler, sko og gummistøvler.....kan ikke afvise der kommer andre sko til også  

Anmeld

20. marts 2010

Monica

Har været ude og købe idag. Sko sandaler og gummirøjser. Sko og røjser i str 25 og sandaler i str 26... Hvilken str bruger jeres unger...??? Synes at det var nogle stooore sandaler...

Moni - en hel del fattigere...

Anmeld

20. marts 2010

Anja

Har lige købt forårssko til Elias fra Ecco og de er str 27!

Anmeld

20. marts 2010

Muffinmus

hhm, han har 2 par kondier,+ et par på lager i str 25, 2 par sandler og et par gummirøjsere:-)

Tor har indtil videre kun et par kondier og et par gummerøjsere, må se hvad der lige bliver købt til hende.

Anmeld

21. marts 2010

Marco2

Siber skriver:

hvilke sandaler har du købt?

Knus SIber

Har prøvet at google men kan ikke lige finde modellen. Men det er et par brune sandaler fra angulus, med en sølvblomst på den del af skoen der går over foden ved tæerne.

AG

Anmeld

21. marts 2010

Siber

Marco2 skriver:

Har prøvet at google men kan ikke lige finde modellen. Men det er et par brune sandaler fra angulus, med en sølvblomst på den del af skoen der går over foden ved tæerne.

AG

jeg har nemlig også været på angulus hjemmeside, og heldigvis er der en butik i Sandvika der forhandler dem. De eneste i Norge.

Men nu skal vi til Bornholm i påsken, og jeg har set at de også har den i Rønne, så jeg tror vi køber dem der.

Er det dem med åbne tær?

Jeg har set dem med lukkede, både de sølv med lille blomst, og lilla med sølv blomst og nogen lilla med sommerfugle. Dem tror jeg at jeg går efter.

Vi havde også angulus sidste sommer og sommeren før, og har bare været super glade for dem, men min mand synes desværre at de er for dyre, men lige der gir jeg mig ikk

Knus

Anmeld

21. marts 2010

Marco2

Ja der er åbne tæer. Men de er ikke på Angulus' hjemmeside.

Thomas syntes også de var dyre, men synes det er vigtigt med godt fodtøj. Vinterstøvlerne var også derfra, for dem skulle hun jo gå i rigtig meget. Og dem har vi bare været glade for. Altid varme tørre fødder selvom hun kun har haft alm. stømper på i dem.

Held og lykke med at finde nogle fine sandaler til pigerne.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.