kvinde84 skriver:
Er der andre der har erfaring med evt. kanonkur eller kosttilskud til mænd?
Vi tager begge multitab. i forbindelse med "projektet", men jeg har i hu at smide min kæreste på zink, selen og måske Q10 også. Det kan næppe gøre nogen skade 
Min kæreste har fået tid til en blodprøve i morgen, en sædprøve på mandag, og så en igen om ?? uger! Så tænker jeg, at hvis vi prøver med ekstra kosttilskud fra mandag af, at vi måske ser om det ændres noget i løbet af ?? uger.
Nu ved jeg hverken hvor længe det tager at se en virkning, eller hvor langt der skal være mellem sædprøverne! Men vi prøver 
Men hvad siger I. Har nogen erfaringer at dele? Har hørt om en der gik fra næsten 0 til 60 mill
Det lyder da utroligt 
Hej
Jeg ved ikke præcis hvad kanonkuren er, men vi fik følgende uofficielle råd fra holbæk plus hvad jeg har læst.
Hvis man ikke spiser nok forskellige grøntsager, så:
En multivitamintablet gerne med ekstra zink/selen.
Q10
2 c-vitamin og 1 E vitamin tablet (antioxidanter, så sædcellerne er stærkest)
Derudover udløsning min 1 gang om dagen indtil 2 dage før sædcelerne skal bruges. Der kommer derved kan i produktionen af en masse nye og sunde sædceller. F.eks. havde manden 11 mio sædceller, hvoraf 0 var hurtige før. Ved næste prøve 3 måneder efter (sædceller tager ca. 3 måneder at danne fra start til slut) var tallet på 4 mio hurtige og sunde, så det var en klar forbedring!
Derudover sørg for løse underbukser/bukser, og ingen sædevarme m.m. - for ellers "koges" sædcellerne bare!! 
Håber det hjælper lidt på dit spørgsmål