Øj da...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. marts 2010

Munder

Skulle lige finde et gammelt indlæg, og bladrede tilbage i siderne....HOLD OP jeg har oprettet mange indlæg de sidste par måneder der omhandler sygdom.

NU har jeg så taget den beslutning, at vi ikke bliver syge mere i 2010(), vi har da vist også opbrugt vores kvote.....

Når vi alle 3 er ovre den igangværende forkølelses  bliver Familien Stædig den mest friske og raske familie i det ganske danske land!!!!!!!!

Dorte

ps. rigtig god forårsweekend til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Heidimed lea

god ide   skal vi lave en pagt sammen Dorte for her er kvoten også brugt for i år.

Nicolaj nåede efter 6 døgn over sin mave influenza og nu hyler og skriger han dag og nat liggende pga hans ene øre er fyldt med væske og Rasmus hoster super meget.   vil ikke mere..

så pagt????? vig bort sygdom hos Heidi og Dorte ik??

knus Heidi

Anmeld

19. marts 2010

Stumpen

Jamen det krydser jeg mine små fede finger for at der kommer til at holde

Anmeld

19. marts 2010

Munder

Heidimed lea skriver:

god ide   skal vi lave en pagt sammen Dorte for her er kvoten også brugt for i år.

Nicolaj nåede efter 6 døgn over sin mave influenza og nu hyler og skriger han dag og nat liggende pga hans ene øre er fyldt med væske og Rasmus hoster super meget.   vil ikke mere..

så pagt????? vig bort sygdom hos Heidi og Dorte ik??

knus Heidi

Ugh ugh -  kryds og slange - akra ka dabra

Vi har hermed lavet en pagt

Anmeld

19. marts 2010

Munder

Stumpen skriver:

Jamen det krydser jeg mine små fede finger for at der kommer til at holde

Søde Anja Tak for de krydsede fingre, men de kan altså ikke være fede. Der går da rygter ude i byen om, at du har tabt dig maaaaange kilo og er blevet smækker lækker

Anmeld

19. marts 2010

Stumpen

Munder skriver:

Søde Anja Tak for de krydsede fingre, men de kan altså ikke være fede. Der går da rygter ude i byen om, at du har tabt dig maaaaange kilo og er blevet smækker lækker

Rygterne talker delvis sandt, men mangler fortsat at tab elige så meget som jeg har gjort indtil videre og pt er motivationen ingen steder at finde...

Anmeld

19. marts 2010

Munder

Stumpen skriver:

Rygterne talker delvis sandt, men mangler fortsat at tab elige så meget som jeg har gjort indtil videre og pt er motivationen ingen steder at finde...

Kender det, er selv gået i stå....... Hvis du finder den, så send en smule afsted til nordsjælland ik?

Anmeld

19. marts 2010

Stumpen

Munder skriver:

Kender det, er selv gået i stå....... Hvis du finder den, så send en smule afsted til nordsjælland ik?

Den skal bare findes Dorte.. Så lige billeder op hos min mor idag far da jeg var "mager" for 10 (TI) år siden og nuj hvor var jeg køn.... Jeg vil derned igen....................................

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.