total overskud - hvor får jeg det fra??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. marts 2010

Nadi

Oliver har fået en fridag idag fordi han snottede lidt og der var ved at sætte sig noget på haæsen lyder det som om. Så for at ta det i opløbet (forhåbentlig) blev han hjemme ved Frida og mig idag

Vi har både tegnet og læst i bog, jeg ahr fået vasket op og vasklet to omgange tøj, været ved frisøren (skulle lige have farvet vipper og rettet bryn). Oliver var simpelthen bare så sød ved frisøren, han sad bare lige så stille og spiste en banan, og hvis Frida græd gav han hende sutten  Blev helt stolt af ham!

Nu putter begge ungerne, og jeg har lidt baby.dk tid  Dennis har fri om 15 min så han er hjemme om ca 45 min. Så tager vi et smut til Herning og hygger lidt i centeret. Og højdepunktet på dagen for Oliver er fredags-slik imens vi ser Disney Show og X-factor

Lige en fredags hilsen her far mig af. Rigtig god weekend til jer alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

BK

Dejlig læsning... Har også laura hjemme i dag... Hun er også bare så kær og dejlig...

Anmeld

19. marts 2010

..

Nadi skriver:

Oliver har fået en fridag idag fordi han snottede lidt og der var ved at sætte sig noget på haæsen lyder det som om. Så for at ta det i opløbet (forhåbentlig) blev han hjemme ved Frida og mig idag

Vi har både tegnet og læst i bog, jeg ahr fået vasket op og vasklet to omgange tøj, været ved frisøren (skulle lige have farvet vipper og rettet bryn). Oliver var simpelthen bare så sød ved frisøren, han sad bare lige så stille og spiste en banan, og hvis Frida græd gav han hende sutten  Blev helt stolt af ham!

Nu putter begge ungerne, og jeg har lidt baby.dk tid  Dennis har fri om 15 min så han er hjemme om ca 45 min. Så tager vi et smut til Herning og hygger lidt i centeret. Og højdepunktet på dagen for Oliver er fredags-slik imens vi ser Disney Show og X-factor

Sådan! Hvor lyder det bare hyggeligt og dejligt

- Du må gerne sende noget overskud i min retning, jeg syntes at Smilla er ret belastende for tiden, og heldigvis også helt vildt dejlig en gang imellem.

Anmeld

19. marts 2010

Nadi

Macrolf skriver:

Sådan! Hvor lyder det bare hyggeligt og dejligt

- Du må gerne sende noget overskud i min retning, jeg syntes at Smilla er ret belastende for tiden, og heldigvis også helt vildt dejlig en gang imellem.

Så røg der lidt overskud i din retning

Anmeld

19. marts 2010

Siber

Nadi skriver:

hvor dejligt. Det er bare fantastisk med sådanne dage, dem kan man leve længe på, og heldigvis huske på når det hele er ved at brænde sammen.

Jeg vil hente Andreas om 20 min også henter vi tøserne, også er der dømt weekend til os.

God weekend til dig Nadi (og alle andre der læser med)

Knus Siber

Anmeld

19. marts 2010

..

Nadi skriver:

Så røg der lidt overskud i din retning

Tak

Anmeld

19. marts 2010

Grynt

Ahhhh hvor skønt  God weekend og hyg jer i eftermiddag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.