... det er hvad jeg er. Vi er jo som tidligere nævnt, flyttet d. 1 marts. Og vi elsker virkelig den nye lejlighed. Filuca går frivilligt i seng, er helt tryg alle steder i lejligheden selvom alt lyset er slukket. De elsker deres legeværelse, og når Filuca går ind for at lege, så kravler Fiona bare med og hygger. 
Nu har man så 14 dage til at melde fejl og mangler når man er flyttet ind og det gjorde vi så præcis 14 dage efter, for jeg ved bare at der dukker flere ting op nogle dage efter. Men vi afleverede så denne her seddel i mandags og han ville så komme og kigge på en revne i væggen i stuen. Han kom så idag og kiggede (vi er småsyge allesammen, så vi bad ham i mandags om at vente et par dage), og da han gik så kom der en anden og kiggede på det kort efter.
Konklusionen blev så at denne her revne er så stor at tapeten skal af, der skal mures op og spartles og rend mig i røveren, og så males til sidst. Det kommer til at tage 1-2 uger i alt. Dvs at vi i 1-2 uger skal undvære stuen. Vi er nødt til at låse den af fordi det skal tørre, og så må tøserne jo ikke røre ved det. 
Jeg er jo ikke utaknemlig. Altså her laver de i det mindste tingene når man beder om det... Men vi var lige kommet 100% på plads i mandags... Og så skal vi rykke rundt og fjerne ting fra væggen osv. Internet og tv stik sidder lige op af den væg der skal laves, så det skal også pilles fra. Så vi kan ikke engang rykke det ind i et andet rum, vi kan alligevel ikke se noget som helst..
Ja jeg vil jo egentlig ikke noget med det her indlæg, bare brokke mig..

Anmeld