De kære små ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. marts 2010

UngMor83

Jeg har fortaæt mine børn at det er vigtigt at de spiser deres mad, for der er mange folk og børn i verden der ingen mad får. Og mange af de sorte man ser i diverse programmer er så fattige at de intet får at spise i flere dage...

Så en dag i brugsen står vi i kø bagved en sort mand. Og Jon (7 år) siger så højt han kan: "Mor, er ham den sorte ude og handle, fordi de ingen mad får der hvor han bor??" Ihhhh altså, piiiiinligt. Men manden tog det pænt og smilede og sagde at de havde masser af mad hjemme ved dem. Men at der var mange der hvor han kommer fra der intet får at spise. Så han er glad for at man har mad i DK hver dag!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Corn

UngMor83 skriver:

Jeg har fortaæt mine børn at det er vigtigt at de spiser deres mad, for der er mange folk og børn i verden der ingen mad får. Og mange af de sorte man ser i diverse programmer er så fattige at de intet får at spise i flere dage...

Så en dag i brugsen står vi i kø bagved en sort mand. Og Jon (7 år) siger så højt han kan: "Mor, er ham den sorte ude og handle, fordi de ingen mad får der hvor han bor??" Ihhhh altså, piiiiinligt. Men manden tog det pænt og smilede og sagde at de havde masser af mad hjemme ved dem. Men at der var mange der hvor han kommer fra der intet får at spise. Så han er glad for at man har mad i DK hver dag!!!

Hvor skønt... Ligesom da en meget kraftig dame i svømmehallen stod foran Andreas og jeg, og drengen siger:

Mor, har hende damen med den MEGET store numse og MEGET tykke ben spist meget kage...

Anmeld

19. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Arrrhmen du kalder vel ikke afrikanere for "de sorte" foran dine unger?!  Så er du selv ude om det, altså - tsk tsk!

Min venindes nevøer lavede den samme i brugsen i Morud på Fyn bare med ordet "perker" - det blev ikke modtaget så pænt som i jeres tilfælde...

Kh

Rosa

Anmeld

20. marts 2010

nannanadja

smiler .. ja de tænker mere over tingene de små end man lige regner med..

Anmeld

20. marts 2010

jillkolsbjerg

Rosa skriver:

Arrrhmen du kalder vel ikke afrikanere for "de sorte" foran dine unger?!  Så er du selv ude om det, altså - tsk tsk!

Min venindes nevøer lavede den samme i brugsen i Morud på Fyn bare med ordet "perker" - det blev ikke modtaget så pænt som i jeres tilfælde...

Kh

Rosa

altså rosa........dine kommentar kan man sgu da ikke andet end grine af

jill

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.