Jeg er SULTEN

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.138 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. maj 2008

Lsh

Nu har jeg været i gang med denne kur i over 1 måned og jeg er stadig sulten, selvom jeg følger min plan og holder mig 100% fra det forbudte..... Jeg gumler og gnasker cherrytomater, gulerødder, peberfrugt, vindruer og kiwi tidligt og sent og jeg er stadig sulten.

Hvad gør I når I føler sult og egentlig lige har spist? Har I nogle gode råd og tips I vil dele, som ikke er usunde og forbudte og man ikke ødelægger det hele ved, så kom endelig med dem :D

Er spændt på hvad vægten siger på onsdag. I lørdags var vi i Legoland og bagefter til fødselsdag og selvom der både blev tilbudt is, kage, chokolade og mere is, så holdte jeg mig HELT fra det - pavestolt må man vel godt være :P Så prøvede jeg at gå på vægten i morges og den siger nøjagtig det samme som i lørdags, hmm.... det forstår jeg nu ikke, sådan som jeg har spist :(

(H) Luise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2008

Honningblomst

Hvis jeg har en hele tiden sulten dag...så begynder jeg at lave noget helt andet. Rydde op, gå en tur, ordne papirer eller andet. Fjerne fokus, for tror ikke på at man virkelig er sulten. Her er jeg tit sulten hvis jeg er eget træt og undersøgelser viser jo desværre også at manglende søvn gør det svært at tabe sig.
Ellers så er der jo rugbrød, frugt og grønt...men tænk over om du virkelig ér sulten.
Knus Eva...som snart er i mål...

Anmeld

26. maj 2008

bette

sulten kan faktisk til tider forveklses med tørst.. så drik vand!!!

Anmeld

26. maj 2008

Lsh

Tak for jeres svar. Jeg vil prøve mig med lidt aflednings-manøvre og så ellers få drukket noget mere vand ;)

Knus Luise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.