Kan det virkelig passe?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. marts 2010

DkzMariia

Piger - KAN DET VIRKELIG PASSE? Sidder lige og prøver at sammenligne priser på alttilkager.dk og ligende danske sider, med cakecraftshop.co.uk. Kan det virkelig passe at f.eks. udstikkere med funcky bogstaver & tal på danske hjemmesider koster 100kr, og på den anden under 50kr?! (8pund) Eller er det mig der omregner forkert? Please hjælp.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Ni-ko-li-ne

DkzMariia skriver:

Piger - KAN DET VIRKELIG PASSE? Sidder lige og prøver at sammenligne priser på alttilkager.dk og ligende danske sider, med cakecraftshop.co.uk. Kan det virkelig passe at f.eks. udstikkere med funcky bogstaver & tal på danske hjemmesider koster 100kr, og på den anden under 50kr?! (8pund) Eller er det mig der omregner forkert? Please hjælp.....

brug valutakurser.dk

8 pund er ca 66 kroner

Anmeld

19. marts 2010

DkzMariia

Nu spørg jeg dumt, men er det US dollar jeg skal vælge, og så bare skrive 8? Eller.....

Anmeld

19. marts 2010

Ni-ko-li-ne

DkzMariia skriver:

Nu spørg jeg dumt, men er det US dollar jeg skal vælge, og så bare skrive 8? Eller.....

ha ha... det er ikke spor dumt.... hold kæft hvor jeg ledte de første gange!!

pund er Storbrittanien (GBP)

Anmeld

19. marts 2010

DkzMariia

Super! Mange tak!!!  Men der er da penge at spare alligevel! Har fundet 500g fondant derinde til lige under 2 pund pr. pakke = godt og vel 17 danske kr. Det satme da vildt. Det koster 30kr i DK! Desværre er det udsolgt derinde... ØV.

Anmeld

19. marts 2010

Ni-ko-li-ne

DkzMariia skriver:

Super! Mange tak!!!  Men der er da penge at spare alligevel! Har fundet 500g fondant derinde til lige under 2 pund pr. pakke = godt og vel 17 danske kr. Det satme da vildt. Det koster 30kr i DK! Desværre er det udsolgt derinde... ØV.

bare husk at der nok kommer en del porto:0)

Anmeld

19. marts 2010

E.T

Min mand er englænder og jeg køber derfor mange af mine kageting i England når vi besøger familien. De fleste ting er meget billegere, men jeg kan ikke anbefale den engelske fondant. Den smager ikke lige så godt (den lugter mærkeligt) og den er også meget sværere at arbejde med! 

Man kan også købe mange af kagebøgerne meget billigt på Amazon

Anmeld

19. marts 2010

Susan1978

Der er rigtigt meget at spare, men man skal alligevel købe en del før portoen også kan svare sig.

Anmeld

19. marts 2010

tascia

Susan1978 skriver:

Der er rigtigt meget at spare, men man skal alligevel købe en del før portoen også kan svare sig.

synes ikke portoen i UK er dyr i forhold til hvad vi sender efter postdanmark!

køber tit fra UK, og oplever tit at jeg betaler mindre end hvis jeg købte varen her hjemme...

Anmeld

19. marts 2010

Anasmor

Tascia har ret... portoen er dyrere i Dk end udlandet.. har enda prøvet at betale 75 kr for en farve i dk i porto... så regningen lød på 42 kr for én farve + 75 kr i porto... !!!!!

det er noget forfærdeligt svineri, så handler ALDRIG i dk...

I holland tager de 75 kr op til 10 kg, og slår man sig sammen med nogen så er det jo meget billigere og varerne er mange gange under ½ pris i forhold til DK...

Så handl i udlandet... ellers bliver det alt alt for dyrt piger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.