Hvad sælger man tingene for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. marts 2010

Tynen

Jeg har åbenbart en flyverdragt liggende som jeg ikke har fået brugt til Stella - Den er dog brugt af et andet barn et par gange, kan jeg erindre at have fået at vide.

Men - Hvad tager man for sådan en?
Den er lyserød, ReimaTec, str. 92 el. 98 og er ikke brugt særlig meget.

Har et par jakker liggende (Fra Pomp de lux og Minature) som jeg også gerne vil af med, men synes det er så svært når jeg ikke aner en dyt om hvad det har kostet fra ny af (Ved slet ikke hvilken prisklasse de mærker ligger i), ikke ved hvor gammelt det er osv.

Nogen bud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Susan1978

lige de mærker er jeg heller ik så meget ind i, men ved da at de ikke ligger i den billige ende.

men ellers læg dem da på og se hvad du får af bud..

vil tro du kan få 200 + for flyverdragten og måske 100 for jakkerne ..   bare et skud i tågen.

Anmeld

19. marts 2010

Anja

Ærligt, så gad jeg ikke bøvlet med at sælge det, men gav det hellere til venner, der kunne bruge det til deres unger eller afleverede det hos den lokale genbrug.

Anmeld

19. marts 2010

Tynen

Susan1978 skriver:

lige de mærker er jeg heller ik så meget ind i, men ved da at de ikke ligger i den billige ende.

men ellers læg dem da på og se hvad du får af bud..

vil tro du kan få 200 + for flyverdragten og måske 100 for jakkerne ..   bare et skud i tågen.

Det er faktisk lige nøjagtig det jeg selv har tænkt på!

Men ja, ellers må jeg prøve at se hvad bud der kommer på det.. Når jeg liiiiiige får mig taget sammen til at tage billeder osv.

Anmeld

19. marts 2010

Hyner

Ingen anelse og kender ikke engang mærkerne...

Sååååøøøhhh   HEST, herfra

Anmeld

19. marts 2010

Bamme

Anja skriver:

Ærligt, så gad jeg ikke bøvlet med at sælge det, men gav det hellere til venner, der kunne bruge det til deres unger eller afleverede det hos den lokale genbrug.

Det forstår jeg jo ikke. Jeg vil da hellere få lidt penge ind for det.

Jeg har en veninde som har købe en del af mine ungers gamle tøj og jakker, meget billigt. Hun er glad, jeg er glad, ren win/win.

Jeg har feks solgt en Reima flyverdragt til Lisen, som jeg tror hun blev glad for. Hun sparede lidt penge på en lækker flyverdragt, og jeg fik lidt penge, som jeg selvfølgelig har brugt til andet tøj til ungerne.

Jeg burde faktisk begynde at sælge noget tøj på TS, da jeg har så meget i kælderen. Men lige TS orker jeg ikke, så prøver at sælge her og på FB.

Men hatten af for dig, synes da det er fint du giver Jeres tøj væk.

Anmeld

19. marts 2010

Bamme

Hyner skriver:

Ingen anelse og kender ikke engang mærkerne...

Sååååøøøhhh   HEST, herfra

What?

Sig mig, er du seriøs? Kender du ikke engang Reima?

Anmeld

19. marts 2010

Hyner

What?

Sig mig, er du seriøs? Kender du ikke engang Reima?

Ja seriæøs, kender ikke mærket... Jeg kommer ikke så tit ud

Anmeld

19. marts 2010

Bamme

Hyner skriver:

Næ... Jeg kommer ikke så tit ud

Anmeld

19. marts 2010

Marco2

Har aldrig prøvet at sælge noget videre. Vi låner det til venner som har børn der kan passe det.

Men Mini a ture er et ret dyrt mærke.

Vi gav 1000,- for Emsens flyverdragt og tror det var 700-800 for hendes jakke.

Ag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.