Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Blev insemineret i mandags... Har haft ondt i æggestokkene og ømhed i underlivet de andre dage... Idag er smerterne øget og over hele underlivet ned mod skridtet og ud i æggestokkene...
Er det normalt??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ingen der kan fortælle om det er normalt???
Kan desværre ikke fortælle dig om det er normalt
kan kun sige at jeg også har mere ondt, og en frygtelig halsbrand
håber det er gode tegn for os begge
lotte30 skriver: Kan desværre ikke fortælle dig om det er normalt kan kun sige at jeg også har mere ondt, og en frygtelig halsbrand håber det er gode tegn for os begge
Har også halsbrand ind imellem... Så lad os da håbe det!!! Har lige sendt brev for at høre hvordan du har det???
ønskebarn74 skriver: Blev insemineret i mandags... Har haft ondt i æggestokkene og ømhed i underlivet de andre dage... Idag er smerterne øget og over hele underlivet ned mod skridtet og ud i æggestokkene... Er det normalt??
Hej
Nu fik jeg lagt befrugtede æg op, og hvor den var positiv - her havde jeg samme symptomer - og fik at vide at det var helt normalt at have mens lignende smerter, fordi livmoderen begynder at arbejde og ægget sætter sig fast - så krydser fingre for dig
Qnuz
Mie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128