Et par ting....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. marts 2010

Anonym trådstarter

Pyha, vi går sgu og træder vande...

Vi har bestemt os for at prøve at sælge huset igen, nu skal vi først lige have lavet en vandskade i loftet, og igennem alt vores lort på alle 3 etager. Desuden skal vi have givet haven en makeover, den ligner da bare LORT!

-Vi har kig på 2 huse, et andet sted, men der skal laves en del ved dem, problemet er bare, at der IKKE er andre huse til salg i det område.

Og så har jeg jo søgt 2 nye jobs, den ene vil jeg jo selvfølgelig helst have, men tror mine chancer er små. På den anden side mener jeg jo selv at jeg passer perfekt til jobbeskrivelsen.

Jeg starter op på golf (igen) nu her ca. 1. april, NU skal det simpelthen være, jeg glæder mig helt vildt!

Min datter døjer med ørerne, hun klør i dem, og er noget hidsig. Men jeg tøver virkelig med at kontakte ørelægen, det er jo et overgreb på hende hver gang.

Min bedre halvdel drager på messe i morgen, og kommer først hjem onsdag.

En masse bla bla bla herfra. Jeg er ano pga job og bolig situationen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Louise mortil4

Jeg håber i får jeres hus solgt, det kunne være dejligt for jer især nu hvor i har haft den til salg før, det er lidt øv der kun er 2 huse til salg, men er der ikke mulighed for at der kommer flere tilsalg inden i får solgt, jeg mener i vil jo lige ha gennem gået sagerne, ordnet vandskaden og ordnet haven, det er jo nok ikke bare lige endags projekter ??

Det er da vild spændene med de der jobs, håber du får en af dem, det er bestemt ikke sjovt at være et sted hvor man egentlig ikke har lyst til at være, det er jo mange timer man der der hver dag.

Jeg har aldrig lige fundet fidusen i det der golf, det skal så lige siges at jeg aldrig har prøvet det. Selv vil jeg hellere bruge tiden ved min symaskine, men sådan er vi heldigvis alle sammen så forskellige

Øv med datterens ører, det må bestemt ikke være sjovt stakkels pus. Det er da især trals når nu far ikke er der til at hjælpe hvis der er behov for det.

Anmeld

19. marts 2010

Anonym trådstarter

mortil4 skriver:

Jeg håber i får jeres hus solgt, det kunne være dejligt for jer især nu hvor i har haft den til salg før, det er lidt øv der kun er 2 huse til salg, men er der ikke mulighed for at der kommer flere tilsalg inden i får solgt, jeg mener i vil jo lige ha gennem gået sagerne, ordnet vandskaden og ordnet haven, det er jo nok ikke bare lige endags projekter ??

Det er da vild spændene med de der jobs, håber du får en af dem, det er bestemt ikke sjovt at være et sted hvor man egentlig ikke har lyst til at være, det er jo mange timer man der der hver dag.

Jeg har aldrig lige fundet fidusen i det der golf, det skal så lige siges at jeg aldrig har prøvet det. Selv vil jeg hellere bruge tiden ved min symaskine, men sådan er vi heldigvis alle sammen så forskellige

Øv med datterens ører, det må bestemt ikke være sjovt stakkels pus. Det er da især trals når nu far ikke er der til at hjælpe hvis der er behov for det.

Tak for svar!

Det der golf er faktisk pisse fedt, det er alt det der teori og sager jeg ikke gider. Men det SKAL man jo.

Jeg gad til gengæld godt lære at sy på maskine, det er ét af mine mål, men det bliver desværre nok først når vi er på den anden side af hussalg og jobsøgning. Jeg har set noget fedt stof til gardiner til ungerne, men det må blive ved tanken indtil videre.

Anmeld

19. marts 2010

Hyner

Har intet at skrive, så derfor HEST.

Udelukkende for at melde jeg bare har kigget..

Henriette

Anmeld

19. marts 2010

Anonym trådstarter

Hyner skriver:

Har intet at skrive, så derfor HEST.

Udelukkende for at melde jeg bare har kigget..

Henriette

Anmeld

19. marts 2010

BK

Håber så meget at det lykkedes for jer at sælge huset når det nu er det i meget gerne vil...

Så go for it... Det skal nok blive godt...

Anmeld

19. marts 2010

Anja

Hvorfor er det lige I gerne vil flytte?

Så vidt jeg husker, er det da et ret fedt hus I bor I? Men var det noget med afstanden til mandens job, der er noget hø?

Men ja, det kunne da være fedt for jer at få det solgt, bare ærgeligt, at det ikke lige er sælgers marked i øjeblikket

Anmeld

19. marts 2010

Anonym trådstarter

Anja skriver:

Hvorfor er det lige I gerne vil flytte?

Så vidt jeg husker, er det da et ret fedt hus I bor I? Men var det noget med afstanden til mandens job, der er noget hø?

Men ja, det kunne da være fedt for jer at få det solgt, bare ærgeligt, at det ikke lige er sælgers marked i øjeblikket

Jamen ja, sidst det var til salg, var det fordi vi gerne ville flytte nærmere mandens job.

Nu er det simpelthen fordi vi gerne vil i et børnevenligt kvarter, på vores vej kan ungerne ikke bare løbe rundt og lege og cykle, det kommer der for mange biler til.

Vi vil gerne i et lile lokalsamfund, hvor man har noget mere at gøre med naboerne. Hvor ungerne bare kan rende rundt, og hvor der bliver holdt gadefester osv. Altså sammenhold. Det er der overhovedet ikke her.

Og pyha nej, det er absolut ikke sælgers marked pt., men vi krydser virkelig fingre for at det vil lykkes denne gang.

Tak for svar

Anmeld

19. marts 2010

Anja

Kan godt forstå ønsket om et børnevenligt kvarter. Vi bor på en lukket vej, hvor der kun kommer få biler (dem der bor her og evt gæster) og det har det været fedt, at vi i denne uge, hvor Jonas har lært at cykle uden støttehjul, har kunnet lade ham køre rundt ude på vejen. Vi er dog nogle kyllinger, så han må kun køre på vejen, når vi også er der.

Hvorvidt man får et godt sammenhold med naboerne er jo ikke til at vide. Vores kvarter er ungt, ca 4 år gammelt, og de fleste der bor her er børnefamilier, men der er da ikke det vilde sammenhold. Men vi kender da hinanden, hilser og sludre over hækken og så kender/genkender vi hinandens børn, og det skaber tryghed fordi man ved at folk jo vil hjælpe/reagerer, hvis ens barn har brug for hjælp og man ikke selv er i nærheden.

Så pøj pøj med hussalget.

Anmeld

19. marts 2010

Lise

Uha, en masse spændende og mindre spændende ting. Med hensyn til datterens ører, så synes jeg stadig - hvis du orker turen til det nordjyske - skal prøve at kontakte min onkel ørelæge. Han er pisse dygtig og god til børn.

Håber i får solgt huset, at det fede job bliver dit, og at i får et nyt og lækkert hus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.