25+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.842 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

Ranarupta

Kæmpe 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

ønskebørn74

Ranarupta skriver:

Kæmpe 

smuk mave og sikke en flot kjole!!!

Anmeld

18. marts 2010

Ranarupta

ønskebarn74 skriver:

smuk mave og sikke en flot kjole!!!

Tak skal du have. 

Selvom jeg har tabt mig gennem graviditeten, så synes jeg godt nok, at jeg er kæmpe-vommet...

Anmeld

18. marts 2010

Bayze

Ranarupta skriver:

Tak skal du have. 

Selvom jeg har tabt mig gennem graviditeten, så synes jeg godt nok, at jeg er kæmpe-vommet...

Du er sgu da ikke "vommet" - du har da bare den helt rigtige runde, struttende og meget gravide mavse - hvor er du fin:-)

Anmeld

18. marts 2010

Ranarupta

18. marts 2010

Ranarupta

tinpou skriver:

Du er sgu da ikke "vommet" - du har da bare den helt rigtige runde, struttende og meget gravide mavse - hvor er du fin:-)

Tak, hvor er du sød.

Tror bare, at det er en kamel, der lige skal sluges, når man vokser så meget... 

Anmeld

18. marts 2010

ønskebørn74

Tak skal du have. 

Du er da bare for dejlig!!! Jeg bliver en kæmpe trunte... Vejer nu 89kg... Er spændt på hvordan det går når det er min tur... Sidst brækkede jeg mig i 15 uger... Og fik ikke noget barn ud af det... Så nu håber jeg rugningen giver en bebs... Er mega øm... Gode tegn...

Anmeld

18. marts 2010

Bayze

Ranarupta skriver:

Tak, hvor er du sød.

Tror bare, at det er en kamel, der lige skal sluges, når man vokser så meget... 

Ja, sådan har jeg også haft det gennem hele graviditeten. Normalt når kroppen ændrer sig - fx når man taber sig eller tager på - så foregår det i et tempo hvor psyken sådan nogenlunde kan nå at følge med og omstille sig til hvordan kroppen ser ud og føles. Men under graviditeten der går det bare SÅ stærkt og forandringerne er SÅ store at det indimellem er meget voldsomt at forholde sig til. Jeg har haft det rigtig svært med at bule så meget ud så hurtigt  indimellem og noget af det der fylder allermest her tre uger før termin - selvfølgelig udover endelig at møde lille-fisen og lære ham at kende - det er at få min krop tilbage og også at "blive alene" i den igen

Anmeld

19. marts 2010

Vial

Fin mave og fin kjole. Der er heldigvis lidt retfærdighed til, når man er en stor pige. Så taber man sig eller tager knap så meget på. Jeg går på lørdag ind i 17. uge med mine tvillinger og har INTET taget på. Har bmi på 25, så er heller ikke helt tynd. Det er da lækkert :-)

Anmeld

19. marts 2010

Vial

Fin mave og fin kjole. Der er heldigvis lidt retfærdighed til, når man er en stor pige. Så taber man sig eller tager knap så meget på. Jeg går på lørdag ind i 17. uge med mine tvillinger og har INTET taget på. Har bmi på 25, så er heller ikke helt tynd. Det er da lækkert :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.