Er stolt af min søn ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.573 visninger
22 svar
1 synes godt om
18. marts 2010

Anasmor

Ville bare lige vise jer min søn på 8 år der laver sin allerførste rose... det kan da kun få en ægte kagekones hjerte til at banke et ekstra slag  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Anasmor skriver:

Ville bare lige vise jer min søn på 8 år der laver sin allerførste rose... det kan da kun få en ægte kagekones hjerte til at banke et ekstra slag  

Eijj, hvor er han skrap!! Irriterende at måtte se sig slået af en 8årige, for så flotte bliver mine sq ik!!!

Stine 33+1

Anmeld

18. marts 2010

steph0804

Der er da vidst en der går i mors fodspor, hvor er han dygtig

Anmeld

18. marts 2010

Ranarupta

Årh ja!! Det står vist skrevet, at han skal være konditor eller andet med nørkleri!!

Anmeld

18. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Bøjer mig i støvet og vil gerne vide, hvordan man lærer sine børn det!! HAHA... Jeg forsøger virkelig at lære Idun at lave ting som jeg kan pynte mine kager med, da hun umiddelbart har mere af fars rummelig form sans end jeg selv

DYGTIG søn du har!!

Anmeld

19. marts 2010

3rollinger

Meget meget dygtig. Som tilmeldt ogsaa siger, saa er det haardt at se sig slaaet af en 8 aarig . Han bliver da en rigtig god hjaelp meget snart.

Laver du egentlig MMF eller hvad arbejder du med?

Jeg har lige siddet og lavet aender og de ligner noget min 3 aarige soen har lavet

Anmeld

19. marts 2010

DkzMariia

Hold da op! Hvor er han dog dygtig  Hvad laver du den i? MMF eller fondant eller? Jeg vil gerne til at lære at "modelere" men synes ikke rigtig det der MMF er så skide godt til det! Det ok til at flade ud og komme over kagen, men derudover er det godt nok ring.....

- Maria.

Anmeld

19. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Anasmor skriver:

hold da op, hvor er den flot!

men han har det heller ikke fra fremmede jo.... du er da den vildeste kagebager jeg har set!

Anmeld

19. marts 2010

Winnie

Hold da op, hvor er han bare god. Kan sq godt forstå at du er stolt, han er jo prof allerede  Vildt at han har tålmodigheden til det.

Anmeld

19. marts 2010

RumlesMor

Wow...! Sej søn

Han har vist en dygtig læremester

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.