så blev det mikkels tur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2010

Loggidut

bette skriver:

okay mener bare at have hørt at hvis de ikke kommer i børnehave før de er fyldt 3 år så kan man kun få halv tilskud.. eller er jeg total wrong på den???

what? aj det er forhåbentlig løgn....yaiks, så har vi sgu da ikke råd til en BH-plads

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Mie A

bette skriver:

ah okay nemt nok.. må have været dejligt..

jeg er lidt nervøs for hvordan mikkel kommer til at tage det

Heldigvis klarer de fleste det til UG!!

Men jeg husker bekymringen fra da min store pige skulle fra dagpleje til børnehave - men det gik ud over al forventning.

Anmeld

18. marts 2010

Mie A

bette skriver:

okay mener bare at have hørt at hvis de ikke kommer i børnehave før de er fyldt 3 år så kan man kun få halv tilskud.. eller er jeg total wrong på den???

Hvilket tilskud??

Anmeld

18. marts 2010

bette

Mie A skriver:

Heldigvis klarer de fleste det til UG!!

Men jeg husker bekymringen fra da min store pige skulle fra dagpleje til børnehave - men det gik ud over al forventning.

håber da også på det kommer til at gå fint..

Anmeld

18. marts 2010

bette

Loggidut skriver:

what? aj det er forhåbentlig løgn....yaiks, så har vi sgu da ikke råd til en BH-plads

aner det ikke.. det var bare min dagpleje der nævnte det idag..

har heller aldrig hørt om det før må jeg indrømme..

Anmeld

18. marts 2010

BK

Stort tillykke med det ... Tror det er rigtigt stort for dem at komme i børnehave, det er bare os forældre der er pjattet....

Anmeld

18. marts 2010

bette

Klock skriver:

Stort tillykke med det ... Tror det er rigtigt stort for dem at komme i børnehave, det er bare os forældre der er pjattet....

det har du sku nok ret i... man burde tage en stegepande og slå sig selv med den.. det skal sku nok gå godt.. lol

lille følsomme mig...

Anmeld

18. marts 2010

BK

bette skriver:

det har du sku nok ret i... man burde tage en stegepande og slå sig selv med den.. det skal sku nok gå godt.. lol

lille følsomme mig...

Eller måske vi skulle nøjes med kagerullen...

Anmeld

18. marts 2010

Grynt

Tænk at vores børn allerede er blevet såååå store at vi nu er begyndt at snakke børnehaver. Syntes ikke det er længe siden vi snakkede om vuggestue/dp pladser

Nåh, men Freja starter den 1/8, hvor hun overtager Askes plads da han nu skal til at i skole. Da det er inde for det samme dagtilbud som hendes vuggestue har hun også garantere sig en plads

Jeg personlig holder mest på, at de fleste børn (ingen regler uden undtagelser) først er klar til at komme i bh når de er fyldt 3. De sidste par måneder inde 3 års fødselsdagen sker der bare et gevaldigt ryk i deres udvikling. De bliver bare mere parate til nye udfortringer som hænger godt sammen med udviklingen i den alder.

Når børn fylder 3 år falder de i inst. pris til det ca halve af en vuggestue plads. (I Århus i hvertfald). Derfor koster de vuggestuer for meget at have da de kun modtager det halve i tilskud. Bh'er er derimod interesseret i at få børn under 3 år da deres tilskud så er fordoblet. I sidste ende handler det om politik og penge og IKKE om hvad der er godt for børnene!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.