hjælp til hårshampo fif?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

Siber

Hej Tøser,

Efter vi er flyttet til Norge, er mit hår bare blevet utroligt fedtet, jeg er nærmest nødt til at vaske hår hverdag, hvilket jeg ikke var vant til i Dk. Vandet her i Norge er meget blødt, intet kalk overhovedet. Såååå hvilken shampoo skal man så bruge for at undgå at håret bliver fedtet?

Klem Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Loggidut

ingen ting over hovedet...

og her er hvorfor jeg siger sådan...

min kollega, sådan en smart i en fart-kollega, er altid så shinet op og frisk, vi kom så til at debatere omkring hvor tit vi vaskede hår.

hun siger så, og jeg citere: jeg vasker mit hår MAX en gang om ugen!

og jeg var ved at dø, for holder jeg ikke mine bade med sæbe og div, så ligner jeg lort!

men hun forklarede så at tidligere kunne hun vaske hår op til 2 gange om dagen, og hun havde konstant fedtet hår, så blev hun syg i en periode på 14 dage, hvor hun virkelig intet orkede, og lod være med at gå i bad, og vaske hår, og der blev hun kureret!

det forholder sig jo sådan, at nu mere du vasker håret, nu mere fedtet bliver det, nu mindre du vasker det, nu mindre fedt danner hovedbunden.

jeg har overvejet at tage en off-tur i en periode, og leve med det fedtet hår, indtil det retter sig ind.

Hvor er kalaha, jeg mener faktisk hun har givet mig en lignende forklaring til en eller anden abefest!

Anmeld

18. marts 2010

Siber

Loggidut skriver:

ingen ting over hovedet...

og her er hvorfor jeg siger sådan...

min kollega, sådan en smart i en fart-kollega, er altid så shinet op og frisk, vi kom så til at debatere omkring hvor tit vi vaskede hår.

hun siger så, og jeg citere: jeg vasker mit hår MAX en gang om ugen!

og jeg var ved at dø, for holder jeg ikke mine bade med sæbe og div, så ligner jeg lort!

men hun forklarede så at tidligere kunne hun vaske hår op til 2 gange om dagen, og hun havde konstant fedtet hår, så blev hun syg i en periode på 14 dage, hvor hun virkelig intet orkede, og lod være med at gå i bad, og vaske hår, og der blev hun kureret!

det forholder sig jo sådan, at nu mere du vasker håret, nu mere fedtet bliver det, nu mindre du vasker det, nu mindre fedt danner hovedbunden.

jeg har overvejet at tage en off-tur i en periode, og leve med det fedtet hår, indtil det retter sig ind.

Hvor er kalaha, jeg mener faktisk hun har givet mig en lignende forklaring til en eller anden abefest!

ja det er rigtigt det du siger, men problemet er bare at i Dk vaskede jeg hår en gang om ugen, og det fortsatte jeg med da vi flyttede hertil, men det gik ikke. Det samme sker med min mands hår.

Men det kunne være jeg skulle prøve en kold tyrker igen, hvis der ikke er andet der virker!

Fuck man ser nasty ud med fedtet hår. Her i vinter har jeg gemt det i en hue, men nu er det snart forår, og så skal huen jo gemmes væk

Klems Siber

Anmeld

18. marts 2010

Muffinmus

vasker kun har 2 gange om ugen og mit hår er LÆKKERT:-)

Min gamle frisør sagde at jo oftere man vaskede det jo mere ville end hovedbund prøve at kompensere for mangler på naturligt fedt

Men prøv en billig shampoo, de dyre er ofte fyldt med alle mulige blødgørende stoffer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.