Vis mig dit barns aktivitetstæppe :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.673 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

Anne85

Hej søde piger...
Jeg har søgt og søgt på nettetefter et fint aktivittstæppe men uden held. Findes der virkelig kun nogle i vilde pang parver? Det er bare overhovedet ikke min stil.
Men er det virkelig det eneste rigtige at anskaffe sig til baby?? Hvordan er det nu med deres syn de første par måneder??? Kan de kun se de der voldsomme farver?? Er det ik mere mønstret der er af betydning?? ...altså at de fx gerne vil se på ansigter og komplicerede mønstre??
Et eller andet siger mig også at sort og hvid i starten er det foretrukne.. Hmm, husker jeg mon rigtigt
Nå mm tøser... Lad mig se hvad I har købt til jeres børn og høre hvorfor
jeg kan som sagt ikke finde noget... Det nærmeste jeg kommer er et stativ i træ hvor jeg så vil kunne skifte ud med diverse vedhæng som jeg køber eller evt laver selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

Vi havde ikke noget aktivitetstæppe før Liam blev 5 måneder, og det var en gave(en sommerfugl i ja, pangfarver)

Det allerbedste de første par måneder er MASSER af øjenkontakt.

Legetøj og aktivitetstæppe kan du sagtens vente med at købe til barnet bliver lidt større.

Sort/hvid farver og mønster er det de bedst kan se.

Anmeld

18. marts 2010

Anne85

Rikke&Liam skriver:

Vi havde ikke noget aktivitetstæppe før Liam blev 5 måneder, og det var en gave(en sommerfugl i ja, pangfarver)

Det allerbedste de første par måneder er MASSER af øjenkontakt.

Legetøj og aktivitetstæppe kan du sagtens vente med at købe til barnet bliver lidt større.

Sort/hvid farver og mønster er det de bedst kan se.

Vi havde to til vores store dreng... Men åh hvorer de grimme men jeg mener egentlig at han havde meget glæd af at ligge der og kigge på en masse ting... Men måske han var et par måneder da vi lagde ham der for første gang.. Uh hvor glemmer man hurtigt.

Anmeld

18. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

Anne85 skriver:

Vi havde to til vores store dreng... Men åh hvorer de grimme men jeg mener egentlig at han havde meget glæd af at ligge der og kigge på en masse ting... Men måske han var et par måneder da vi lagde ham der for første gang.. Uh hvor glemmer man hurtigt.

Ahh, havde ikke lige opfattet at i havde barn i forvejen.

Tja, vi har bare lagt ham på et tæppe med sådan et babyspejl eller lidt legetøj... men det bedste var nu at hygge med mor og far. 

Anmeld

18. marts 2010

Anne85

Rikke&Liam skriver:

Ahh, havde ikke lige opfattet at i havde barn i forvejen.

Tja, vi har bare lagt ham på et tæppe med sådan et babyspejl eller lidt legetøj... men det bedste var nu at hygge med mor og far. 

Gjorde vi også da han blev så stor at han kun ligge på maven.
Men du har nok ret... Det er nok temmelig overflødigt egentlig (min mand ville ELSKE dig... Han er ved at gå amok over alle mine indkøb )

Anmeld

18. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

Anne85 skriver:

Gjorde vi også da han blev så stor at han kun ligge på maven.
Men du har nok ret... Det er nok temmelig overflødigt egentlig (min mand ville ELSKE dig... Han er ved at gå amok over alle mine indkøb )

Hehe...ja, det er nemt at gå lidt amok. Men baby har jo slet ikke brug for alle de ting, man bliver også bare bombarderet med ting og sager man bare MÅ have når man venter barn.

Anmeld

18. marts 2010

LinLin

3 i 1 legetæppe med aktivitetsbøjle

Det her er da ikke PANG

Anmeld

18. marts 2010

Anne85

Mor til David skriver:

3 i 1 legetæppe med aktivitetsbøjle

Det her er da ikke PANG

Nej det var faktisk lidt fint hvor kan det købes?

Anmeld

18. marts 2010

Anne85

Rikke&Liam skriver:

Hehe...ja, det er nemt at gå lidt amok. Men baby har jo slet ikke brug for alle de ting, man bliver også bare bombarderet med ting og sager man bare MÅ have når man venter barn.

Præcis... Det er nok lige så meget forældrene det har behovet... Men ih hvor kan man få meget fint som man bare ikke kan leve uden

Anmeld

18. marts 2010

Vidunderligeunger

Anne85 skriver:

Nej det var faktisk lidt fint hvor kan det købes?

rigtig fin endda... også mere min stil end de der UTROLIG iøjenfaldende pangfarver. Jeg har læst mig til, ligesom en anden bruger nævner, at øjenkontakt med mor og far er det utimativt vigtigste i starten, så et aktivitetstæppe er vel mere til hvis de i 2-3- mdrs alderen lige skal "underholdes" et kort øjeblik??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.