Iiamo Go opvarmelig sutteflaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

B&J

Hej i dejlige damer...

er der nogle der har prøvet den opvarmelige sutteflaske??? for syntes den lyder vildt smart hvis man skulle en tur ud og handle eller ud og se på butikker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Corn

Nope jeg holder mig indtil videre til ammebabserne...

Anmeld

18. marts 2010

Livas mor

Vi prøvede den få gange, men synes det er meget dyrt at man skal skifte varmepatronen ud erfter hver eneste gang man har brugt den. I stedet har vi købt en termotaske, varmer flasken godt op herhjemme og de kan holde sig varme længe.. Og modsat kan den køle mælken længe, hvis man kommer i nærheden af en mikroovn.

Knus Rikke..

Anmeld

18. marts 2010

Mussen2

B&J skriver:

Hej i dejlige damer...

er der nogle der har prøvet den opvarmelige sutteflaske??? for syntes den lyder vildt smart hvis man skulle en tur ud og handle eller ud og se på butikker...

Jeg har hørt, at man skal varme en vis mængde for at det ikke bliver overophedet. det er ikke så smart når det er til de helt små, som ikke tager så store flasker. Faktisk oplevede en jeg kender, at hun brændte hendes baby netop af den årsag

Og ja, jeg ved godt at man skal mærke først osv, men i kampens hed  var den åbentbart lige smuttet

Anmeld

18. marts 2010

B&J

Muttien skriver:

Jeg har hørt, at man skal varme en vis mængde for at det ikke bliver overophedet. det er ikke så smart når det er til de helt små, som ikke tager så store flasker. Faktisk oplevede en jeg kender, at hun brændte hendes baby netop af den årsag

Og ja, jeg ved godt at man skal mærke først osv, men i kampens hed  var den åbentbart lige smuttet

ja den lyder slet slet ikke så god når det kommer tilstykket øv også ellers en smart ide hvis man skulle ud og shoppe osv...

Anmeld

19. marts 2010

Amelia<3

B&J skriver:

Hej i dejlige damer...

Jeg har selv en, og jeg kan kun sige at jeg er så tilfreds med den. Flasken varmer mælken op til 37 grader, jeg har ALDRIG oplevet at mælken bliver alt for varm så babyen brænder sig på det.
Jeg bruger den når jeg skal går en lang tur osv, og der er den virkelig god, og så nem at bruge

Dog bruger vi hendes flaske til at spise ud ad, for hun gider ikke andre end den hun får.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.