D-vitaminer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

B&J

Hvor har i jeres d-vitamin dråber til af stå henne til jeres lille pus??? for det står slet ikke på flasken...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Valle81

B&J skriver:

Hvor har i jeres d-vitamin dråber til af stå henne til jeres lille pus??? for det står slet ikke på flasken...

Da jeg gav dem til min datter, havde jeg dem stående i køleskabet sammen med jerndråber:0)

Anmeld

18. marts 2010

brumbasse

burde bare være alm stuetemperatur, er de i hvert fald dem jeg har fra apoteket. for nogle år tilbage skulle de samme være i køleskab men altså ikke mere:-)

Anmeld

18. marts 2010

B&J

brumbasse skriver:

burde bare være alm stuetemperatur, er de i hvert fald dem jeg har fra apoteket. for nogle år tilbage skulle de samme være i køleskab men altså ikke mere:-)

Ja nemlig der for jeg blev helt forviret om de skulle stå i køleskabet eller stuen

Anmeld

18. marts 2010

FruPudderkvast

B&J skriver:

Ja nemlig der for jeg blev helt forviret om de skulle stå i køleskabet eller stuen

Vores d-dråber står i køleskabet..

Det står der på pakken at de skal..

Anmeld

18. marts 2010

Maise

B&J skriver:

det kommer an på hvilke du har købt. Jeg har multitabs. d-dråber fra apoteket med pipette, de skal ikke på køl, men det ved jeg at der er andre der skal. Står der ikke noget på pakken om at de skal på køl, skal de ikke. Det skal stå på pakken hvis de skal.

Anmeld

18. marts 2010

B&J

Maise skriver:

det kommer an på hvilke du har købt. Jeg har multitabs. d-dråber fra apoteket med pipette, de skal ikke på køl, men det ved jeg at der er andre der skal. Står der ikke noget på pakken om at de skal på køl, skal de ikke. Det skal stå på pakken hvis de skal.

nej denne var ikke i en kasse men er købt på apoteket... og der står D-vitamin dråber på den til børn...

Anmeld

18. marts 2010

Frejasmor

Jeg har D dråber fra apoteket og de skal ikke stå i køleskabet...

Jeg tror det ville stå på dem hvis de skal stå i køleskabet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.