Nøj hvor er de fine - rainbow cupcakes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.646 visninger
26 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

LISBETH:-)

Se lige her hvad en af mine canadiske veninder har lavet.

Jeg har fået lov til at låne billedet, og sætte det her på siden.

Jeg skal ihvertfald igang med at lave sådan nogen til min datters sidste dag i vuggestuen!!!!!!!!! Hun har lovet og sende mig how to do senere idag!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Heidi.

lisbeth2910 skriver:

Jeg skal ihvertfald igang med at lave sådan nogen til min datters sidste dag i vuggestuen!!!!!!!!! Hun har lovet og sende mig how to do senere idag!!!

Ja, det er flotte... Der ligger massere af opskrifter på regnbuekager herinde:)

Anmeld

18. marts 2010

Mira0911

Hvor er de fine...

Anmeld

18. marts 2010

Heidi. skriver:

Ja, det er flotte... Der ligger massere af opskrifter på regnbuekager herinde:)

Ja, jeg ved godt at der er opskrifter på regnbuekager. Men det er jo flere kager der er bagt hver for sig og så lagt sammen til sidst. Denne skal bages samtidig og det kan jeg ikke finde ud af, uden det flyder sammen i farverne.

Anmeld

18. marts 2010

Heidi.

lisbeth2910 skriver:

Ja, jeg ved godt at der er opskrifter på regnbuekager. Men det er jo flere kager der er bagt hver for sig og så lagt sammen til sidst. Denne skal bages samtidig og det kan jeg ikke finde ud af, uden det flyder sammen i farverne.

Okay, men det kan faktisk sagten lade sig gøre, der er lidt det samme som når man laver en marmor kage eller zebra muffins. Man kan godt komme dejen oven på hinanden uden det flyder sammen...

Anmeld

18. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

COOOOL

Anmeld

18. marts 2010

otlitrom

Ej, hvor er de fine!!

Anmeld

18. marts 2010

Jeg synes også de er rigtig fine, og min datter ville elske dem!!!!

Nu må jeg så igang med at eksperimentere med farverne, min datter kan nemlig ikke tåle røde og gule farvestoffer og det er der i næsten alle pasta- og frugtfarver. Men jeg forsøger mig lidt frem med jordbær saft osv. selvom det nok bliver lidt fesen i farven.

Tror helt sikkert jeg lige har fået et projekt mere på listen over hvad jeg skal i weekenden :-)

Anmeld

18. marts 2010

otlitrom

lisbeth2910 skriver:

Jeg synes også de er rigtig fine, og min datter ville elske dem!!!!

Nu må jeg så igang med at eksperimentere med farverne, min datter kan nemlig ikke tåle røde og gule farvestoffer og det er der i næsten alle pasta- og frugtfarver. Men jeg forsøger mig lidt frem med jordbær saft osv. selvom det nok bliver lidt fesen i farven.

Tror helt sikkert jeg lige har fået et projekt mere på listen over hvad jeg skal i weekenden :-)

Hvad med udsødet rødbedesaft?

Bare en tanke... Ved ikke om det giver smag fra sig, men den er da meget koncentreret i forhold til jordbær?

Anmeld

18. marts 2010

CS

lisbeth2910 skriver:

Nej for pokker, det er det samme der sker hver gang jeg klikker på indlæg fra kageklubben - mine tænder løber i vand og jeg bliver lidt bange for mig selv meeeeeeeeeeeen så ved man vist at man er gravid

Mums de ser lækre ud - lige til at sætte tænderne i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.