Tænder ikke på ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.101 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

Anonym trådstarter

Efter 3 års forhold med et godt sexliv, i hvert fald sex hver dag, er min lyst nu falmet, jeg har ikke lyst til ham på samme måde, og føler det er tvunget når vi så har sex fordi han kan plage i et par timer indtil han for sin vilje. Det er ikke dårligt, men det har bare heller ikke samme intensitet og fyrværkeri mere. Bliver heller ikke ordentlig våd mere. Jeg bruger en vibrator nogle gange for og komme igang, men det hjælper heller ikke ordentlig, jeg prøver også og fantaser (om andre) Ved det er ondt, men vil så gerne have lyst.

Nogen der kan hjælpe, komme med ideer?
Synes der er frustrerende og synd for min kæreste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

B&J

Siden du ikke bliver våd nok, varmer din fyr dig overhovede op med tungen fingerne eller kærlige berøringer osv...??? det kræver jo også sin mand måske skulle i prøve nogle nye ting eller nogle nye ting du kunne tænke dig...

Anmeld

17. marts 2010

XXSS

Har i fået barn? altså min lyst har også ændret sig - men jeg går stadig og håber at det ændre sig igen og det jeg tror på, at det gør. Nu er jeg jo så gravid igen - så på den måde er lysten der hellere ikke helt..  Jeg føler mig stor og klodset, tror bare at jeg snart skal have den "gamle" krop igen .

Tanja

Anmeld

17. marts 2010

AnneBJ

Anonym skriver:

Efter 3 års forhold med et godt sexliv, i hvert fald sex hver dag, er min lyst nu falmet, jeg har ikke lyst til ham på samme måde, og føler det er tvunget når vi så har sex fordi han kan plage i et par timer indtil han for sin vilje. Det er ikke dårligt, men det har bare heller ikke samme intensitet og fyrværkeri mere. Bliver heller ikke ordentlig våd mere. Jeg bruger en vibrator nogle gange for og komme igang, men det hjælper heller ikke ordentlig, jeg prøver også og fantaser (om andre) Ved det er ondt, men vil så gerne have lyst.

Jeg har det ligesom dig... vi har ingen børn og har været sammen ca. 1½ år... går og tumler rundt med en masse tanker inde i hovedet om hvad jeg skal stille op... har ikke fundet en brugbar løsning endnu..

Anmeld

17. marts 2010

Anonym trådstarter

Ingen børn, vi prøver.
Jeg kan ikke finde på nye ting, vi har prøvet alt.
Han er for det meste god nok til og vil kysse, kæle, slikke røre og alt det der, men det hjælper ikke på samme måde mere.

Anmeld

17. marts 2010

Maise

Anonym skriver:

hmm måske er der en psykologisk årsag til det. Noget der har ændret sig i jeres parforhold, jeres hverdag, eller måske tanker om et barn og at i prøver kan jo også påvirke dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.