Efterlysning ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

LilleMor10

Nu har jeg ledt og ledt, og kan ikke finde bodystockings/ T-shirts med print på hvor der feks står "Fars dreng" eller noget med lidt sød tekst på,  

Nogle der har en idé om hvor jeg kan lede?? ( også gerne online butikker ) 

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Bavianis

Jeg har designet min egen seje sparkedragt på www.spreadshirt.com Bomuldskvaliteten er i top (øko og tykt), og du kan selv lave den lige osm du vil have den! Den bliver leveret på adressen med posten.

Anmeld

17. marts 2010

Halbschön

LilleMor10 skriver:

Nu har jeg ledt og ledt, og kan ikke finde bodystockings/ T-shirts med print på hvor der feks står "Fars dreng" eller noget med lidt sød tekst på,  

Nogle der har en idé om hvor jeg kan lede?? ( også gerne online butikker ) 

På forhånd tak 

i H&M kan du faktisk få nogen... Man kunne få en 3stk bodypakke, hvor der på en stod IMUM, IDAD og den sidste var stribet... de havde også nogle trøjer og t-shirts.. kan bare ikke helt huske hvad der stod på dem

Anmeld

17. marts 2010

LilleMor10

Tusind tak

Anmeld

17. marts 2010

XXSS

http://www.navnefabrikken.dk/bryllup-toej-tilbehoer-og-gaver.html

har fået lavet morgenkåber med broderi i lækre kvaliteter både til manden og til bryllupsgave til brudeparret. Her kan man skrive til hende hvad man ønsker der skal stå og det er god kvalitet. Kan anbefales

Tanja

Anmeld

17. marts 2010

Sabina & Simone

www.lillemille.dk har faktisk også mange søde ting... Er faldet totalt for deres bukser med print på rumpen...

Anmeld

17. marts 2010

FrkLarsen

Jeg købte denne i H&M, 2stk til 80kr

De fås også med I  dad 

Kamilla 19+4

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.