Ventetiden er laaaaaaaaaaaaaaang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.042 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

AK

Har fået sat to æg op i fredags, nu er der gået 5 dage. Hvor er tiden bare super lang, når man venter og venter og venter, til man kan tage en test , eller til menstruationen kommer

Og tankerne kredser om graviditet 24 7. Håber bare det lykkedes denne gang - ville være så dejligt.

Har også fulgt vitamin kur og fået akupunktur denne gang. Hvad gør ma dog ikke for at overbevise sig selv om at chancerne øges!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

håber snart det er os

AK skriver:

Har fået sat to æg op i fredags, nu er der gået 5 dage. Hvor er tiden bare super lang, når man venter og venter og venter, til man kan tage en test , eller til menstruationen kommer

Og tankerne kredser om graviditet 24 7. Håber bare det lykkedes denne gang - ville være så dejligt.

Har også fulgt vitamin kur og fået akupunktur denne gang. Hvad gør ma dog ikke for at overbevise sig selv om at chancerne øges!!!

til dig

knuz

Anmeld

17. marts 2010

Sofiedk

Ventetiden er virkelig lang ja. Jeg blev også insemineret i fredags, så jeg har testdag samme dag som dig. Normalt de andre gange har jeg sådan nogenlunde kunne klare den første uges tid, men denne måned har jeg bare virkelig gode fornemmelser indeni og har derfor bare så MEGA svært ved at vente

Er det ivf i har været igennem?

Anmeld

17. marts 2010

benthe :-)

benthe

Anmeld

18. marts 2010

Kløver

AK skriver:

jeg er begyndt til zoneterapi, det skulle være enormt godt, første mens efter jeg var begyndt dernede, blev jeg gravid, jeg tabte det desværre meget hurtigt, men var et fremskridt for os

Anmeld

21. marts 2010

AK

Sofiekdk skriver:

Ventetiden er virkelig lang ja. Jeg blev også insemineret i fredags, så jeg har testdag samme dag som dig. Normalt de andre gange har jeg sådan nogenlunde kunne klare den første uges tid, men denne måned har jeg bare virkelig gode fornemmelser indeni og har derfor bare så MEGA svært ved at vente

Er det ivf i har været igennem?

Ja, det er ivf. Vi må håbe og krydse fingre, og hvad man ellers kan gøre

Jeg er helt oppustet øjeblikket, har smerter i underlivet, og føler mig træt og virkelig uoplagt. Så synes denne gang virkelig har været slem. Det kan sgu godt være man skal tænke positivt, men det er bare svært nogle gange. Det er virkelig tungt.

Bare man kunne sove igennem denne uge, så vi kan få resultatet med det samme.

Knus

Anmeld

21. marts 2010

Sofiedk

Ja jeg ville virkelig også ønske man bare kunne spole tiden frem så man kunne få svar med det samme, for den her ventetid er til at blive sindsyg over.

Jeg har virkelig gode fornemmelser denne gang, plejer ikke at blive ved med at kunne mærke niv i underlivet, men de er der stadig. Men det betyder osgå bare at jeg bliver så meget mere skuffet hvis den ikke er der Er så træt af at analysere hele tiden og hele tiden spekulere.

Er det jeres 2. ivf eller hvordan? Jeg tror ikke på det der med at man skal være positiv, så er kroppen mere klar til en graviditet, jeg tror det er 90 % held om det lykkes eller ej.

Nu er det snart mandag og så er der ikke såååå lang tid endnu

Anmeld

22. marts 2010

VNB

puha ja ventertiden er sku nærmest det værste.... man går HELE tiden og tænker og analyserer ALT  

(vi er lige nu i behandlings pause... og det er VIRKELIG en dræber ventetid.... det eneste gode er at min krop er blevet "sig selv" igen uden alle de hormoner)

Håber den er der for jer!  og tænk ikke over om du tænker positvit hele tiden.... det er der altså ingen mennesker som kan. og hvis baby vil sætte sig fast gør den det uanset om du er positiv 24-7 eller ej, det er ihvertfald min holdning

Glæder mig til at høre svaret om en uges tid  tror på et positivt svar - man er vil optimist

er der jeres første IVF?

knus Vinni.

Anmeld

1. april 2010

AK

Sofiekdk skriver:

Ja jeg ville virkelig også ønske man bare kunne spole tiden frem så man kunne få svar med det samme, for den her ventetid er til at blive sindsyg over.

Jeg har virkelig gode fornemmelser denne gang, plejer ikke at blive ved med at kunne mærke niv i underlivet, men de er der stadig. Men det betyder osgå bare at jeg bliver så meget mere skuffet hvis den ikke er der Er så træt af at analysere hele tiden og hele tiden spekulere.

Er det jeres 2. ivf eller hvordan? Jeg tror ikke på det der med at man skal være positiv, så er kroppen mere klar til en graviditet, jeg tror det er 90 % held om det lykkes eller ej.

Nu er det snart mandag og så er der ikke såååå lang tid endnu

Hejsa. Hvorn går det med dig? Nogle positive resultater  eller  ?

Vi er i gang med forsøg nr. 4. Det aller første blev der kun taget æg ud, men de blev ikke befrugtet, så intet at sætte op. Træls. Nr. 2 og nr. 3 var negative.

Var til lægen i mandags - og det var POSITIVT. Jubii, håber at det har sat sig fast det rigtige sted og at det virkelig lykkes denne gang. Men frygter lidt at det sidder uden for livmoderen. Har mange niv mv. i den ene side. Men vi er blevet lidt mere positive.

Det er rigtig dejligt at få tilbagemeldinger fra jer, det trænger man til.

Knus

Anmeld

2. april 2010

VNB

AK skriver:

Hejsa. Hvorn går det med dig? Nogle positive resultater  eller  ?

Vi er i gang med forsøg nr. 4. Det aller første blev der kun taget æg ud, men de blev ikke befrugtet, så intet at sætte op. Træls. Nr. 2 og nr. 3 var negative.

Var til lægen i mandags - og det var POSITIVT. Jubii, håber at det har sat sig fast det rigtige sted og at det virkelig lykkes denne gang. Men frygter lidt at det sidder uden for livmoderen. Har mange niv mv. i den ene side. Men vi er blevet lidt mere positive.

Det er rigtig dejligt at få tilbagemeldinger fra jer, det trænger man til.

Knus

STORT tillykke!

Er sikker på at det sidder som det skal og at i endelig får jeres lille ønske bebs  Skøn påske nyhed hva efter alle de forsøg som i har måtte gå igennem!

knus Vinni.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.