Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fik et chok over hvor stor jeg enlig er blevet,
Så fik lige kæresten til at tage et billed, og ville da lige dele det med verden , Tror han har det godt der inde i hans lille hule
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleMor10 skriver: Fik et chok over hvor stor jeg enlig er blevet, Så fik lige kæresten til at tage et billed, og ville da lige dele det med verden , Tror han har det godt der inde i hans lille hule
wauw hvor FIN! Og vil følges ad kan jeg se - med en dags mellemrum.
Zette skriver: wauw hvor FIN! Og vil følges ad kan jeg se - med en dags mellemrum.
Ej hvor sjovt
Dreng eller pige ?? Hvis jeg må spørge ?
LilleMor10 skriver: Ej hvor sjovt Dreng eller pige ?? Hvis jeg må spørge ?
En prinsesse
Men jeg bliver nok sat i gang før (har fået konstateret svangerskabssukkersyge idag) Men ellers har jeg termin d.10 juni
Zette skriver: En prinsesse Men jeg bliver nok sat i gang før (har fået konstateret svangerskabssukkersyge idag) Men ellers har jeg termin d.10 juni
Ej det er jeg ked af at høre Hvad er foreskællen på svangerskabs sukkersyge og svangerskabs forgiftning ??
- Jeg har den 8 Juni
LilleMor10 skriver: Ej det er jeg ked af at høre Hvad er foreskællen på svangerskabs sukkersyge og svangerskabs forgiftning ?? - Jeg har den 8 Juni
Svangerskabsforgiftning er jo forgiftning hvor det andet "bare" er graviditetssukkersyge. det er sådan en sukkersyge man kan udvikle under graviditeten men som i de fleste tilfælde går væk når babyen bliver født.
Zette skriver: Svangerskabsforgiftning er jo forgiftning hvor det andet "bare" er graviditetssukkersyge. det er sådan en sukkersyge man kan udvikle under graviditeten men som i de fleste tilfælde går væk når babyen bliver født.
Håber det bedste for dig, og krydser fingre til din scanning i morgen
mariamiss6 skriver: Lækker lækker lækker
Lækker lækker lækker
Ja du får den jo at se "Live" på lørdag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128