Du skal bare huske på, at når du først har meldt dig ud af arbejdsmarkedet, og givet din mand dit fradrag, så er det for et år ad gangen, for ellers får din mand et skattesmæk året efter.
Hvad angår tilskud til boligsikring, vil jeg da tro I kan få det, hvis det er lejlighed I bor i, og ligeledes også til børnepasning hvis det skulle blive aktuelt.
Men hvis nu jeg var dig, så ville jeg høre min Kommune efter om de gir tilskud til at passe egne børn hjemme først, det er et beløb du får pr. barn i hver md. i op til et helt år, dermed har I lidt ekstra indtægt at gøre med, og du kan finde ud af om det er noget for dig at gå hjemme, jeg havde det sidste år til mine 3 små, og det var guld værd at kunne gå hjemme uden at stresse afsted.
Jeg ville godt ha fortsat men vi kunne heller ikke få det til at løbe rundt, og i og med at jeg så blev gravid igen, så meldte jeg mig ledig, også for at skulle overstå min barsel.
Vi skal så forhåbentlig være selvstændige fra 1. jan. næste år, og dermed kan jeg så arbejde hjemmefra, så jeg stadig kan gå hjemme ved alle børnene.
Hilsen Christina 23+4
Anmeld