Højde + vægt + tøjstørrelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.650 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

lonemus

Hvordan ligger jeres børn - jeg har måttet skifte alt Alexanders tøj ud, eftersom han har taget et ordentlig voksespring .)

Han er nu 97 cm høj, vejer 16 kilo, bruger str 104 i bluser, str 98 i bukser og str 29 i sko.

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

TbCp

lonemus skriver:

Hvordan ligger jeres børn - jeg har måttet skifte alt Alexanders tøj ud, eftersom han har taget et ordentlig voksespring .)

Han er nu 97 cm høj, vejer 16 kilo, bruger str 104 i bluser, str 98 i bukser og str 29 i sko.

Lone

Hold da op han er en stor knægt!

Jeg er ikke sikker på Livas højde... men hun bruger 92/98 i tøj, det svinger lidt i forhold til mærket osv.

Men flere og flere af hendes trøjer bliver nu skiftet til 98.

I sko har jeg lige købt et par støvler her til foråret i str. 25.

Anmeld

27. marts 2010

StineL

Isabella er godt nok en lille fis i forhold til jeres Hun er 92 cm. høj og har vist efterhånden sneget sig op på hele 12 kg. Vi har lige skiftet hendes bukser ud til str. 92, men i bluser bruger hun stadig 86. Hun har dog en smule i str. 92.

Vi har lige købt sommersko og sandaler i str. 23. De er lidt store, men hun skulle så kunne passe dem til august/september måned.

Anmeld

9. august 2010

oerbaek

Min lille Mathias er så ikke særlig stor kan jeg se han er 89 cm høj og vejer ca. 12 kg og bruger str 86/92 i tøj og han fylder 3 d. 30/8 så han er vist en lille fis.

Anmeld

10. august 2010

Plysbjørnen

Altså spørger du Laura's læge er hun 90 cm (har selv målt hende til 94) og vejer 15 kg... Hendes tøj er str 98-104...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.