Erfaring med kobberspiral??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.694 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

prettybutterfly

Hejsa, jeg vil lige høre om der er nogen der ved noget om pletblødning og kobberspiral?? Jeg har haft den nu i ca 3 uger, men pletbløder nærmest hver dag. Ik som mens men noget kommer der alligevel. Nogle dage mere end andre. Er der nogen der ved hvor længe det vare?
Hvad har i selv oplevet med kobberspiral? Har i haft sex mens der har været de pletblødninger der?? Jeg syntes nemlig det er ret ulækkert og har faktisk ik lyst pga blodet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Blyb

prettybutterfly skriver:

Hejsa, jeg vil lige høre om der er nogen der ved noget om pletblødning og kobberspiral?? Jeg har haft den nu i ca 3 uger, men pletbløder nærmest hver dag. Ik som mens men noget kommer der alligevel. Nogle dage mere end andre. Er der nogen der ved hvor længe det vare?
Hvad har i selv oplevet med kobberspiral? Har i haft sex mens der har været de pletblødninger der?? Jeg syntes nemlig det er ret ulækkert og har faktisk ik lyst pga blodet!

Hej

Jeg har haft kobberspiral, men har på ingen måder haft gener af den i form at plet blødning eller andet. Nogle kvinder duer bare ikke til spiral. Men hvis jeg var dig, ville jeg da tale med lægen om det..eller se tiden lidt an.

Anmeld

18. marts 2010

DK

Jeg har også haft sådan en. To faktisk. De er begge faldet ud efter en 4 mdr.s tid.  Jeg opdagede det ved at min kæreste kunne mærke snoren som "hang"  kun 2 cm "indenfor/oppe"

Jeg havde meget store mens smerter og min mens var ret heftig og varede i 8-10 dage. Stik imod min "normale" mens hvor jeg ingen smerter havde og kun blødte ca. 4 dage. Derudover faldt de så begge halvt ud, så de ikke virkede som de skulle...

Jeg vil klart anbefale dig at tage til lægen og få tjekket at den sidder rigtigt efter et par uger!

Anmeld

20. marts 2010

fnuggi

hey da jeg havede min var der pletblødning i en månede og det var normalt sage min læge da han jo havede rodet godt og grundig der oppe men ikke andet end et par dråber er det mere vil jeg også tag til læge

ellers havede jeg ingen gener ved min i det år jeg havede den

Anmeld

21. marts 2010

prettybutterfly

Tusind tak for alle jeres svar!! Så venter jeg lige lidt og ser tiden an 

Anmeld

21. marts 2010

Kloster

Hej.

Jeg har haft kobberspiral. Det var ikke en succes for mig. Min krop ville slet ikke acceptere den.

Jeg blødte i 12-13 dage om måneden og i hvert fald de 10 af dagene brugte jeg både tampax OG bind og skulle skifte begge dele hver anden time i døgnet.

Min mand kunne mærke snoerne og jeg var endda ved lægen og få klippet af dem 2 gange.

Jeg havde den i 8 måneder også fik jeg den taget ud.

Det duer jeg bare ikke til...

VH Kloster

Anmeld

21. marts 2010

mor_sabina

Åhh det er vist ikke tidspunktet at spørge mig lige nu

Havde en lidt grim oplevelse med at få den lagt, og havde efterfølgende pletblødning eller nærmere blodig slim i laaand tid. Synes den gjorde ondt og irriterede.

Menher den anden dag da jeg så ville have den ud, pga af projekt baby nr.2 sagde hun sørme at hun ikke kunne finde den og hov heller ikke mærke den, hmm.. Så jeg er blevet sendt til gynækolog for at blive scannet og hvis den er røget op skal den fiskes ud Uha som jeg er ked, bange og nervøs på skift øv øv øv..

Men dit spørgsmål, jeg tror det er meget normalt, men jeg ville klart få det tjekket!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.