Anonym skriver:
Hejsa alle tøser herinde 
Nu har jeg læst lidt med i den "hemmeligheds-tråd" og tænker nogen gange : hvordan man får alle de sex idéer - sexoplevelser....
Så:
Vil I ikke dele nogle lidt anderledes måder at have sex på, sjove, underlige, vilde, romantiske osv.. min kæreste og jeg vil gerne eksperimentere lidt
og har lidt svært ved at komme på idéer.
Så har han også lige fortalt at han godt kunne tænke at se mig med en anden pige og så ham selv. Hvordan laver man sådan en aftale? er vildt genert, ved ikke om jeg ville kunne, men tanken frastøder mig ikke og vil gerne prøve det hvis det kunne gøre ham glad
... men hvordan finder man en anden pige der er interesseret........
Sex spørgsmål fra den generte, som virkelig håber hun er anonym om 2 sek...
Hejsa.
Altså at i vil have en anden pige med i spillet, sætter jeg mig ikke ind i. Og holder min mening om det, for mig selv 
Jeg ved ikke, jeg er ikke til alt det der. Vi har det bedst med bare at være romantiske og være sammen. Men ork, man er jo så forskellige.
I lyder nu vilde, smiler. Men har i prøvet alt det der påspænding til sengen, så er der stearin sex
, div. dildo'er (også på ham), sex i naturen, og det hav af stillinger og udklædninger der nu er. Tag i en sexbutik sammen, køb noget vildt og afprøv det.
Men så må i jo en tur i en swingerclub 
Pøj pøj med det
Anmeld