Host Host Host

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.447 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

NinaNymannMadsen

min datter har nu hostet alvorligt meget de sidste par dag, og om natten når hun hoster, kan hun næsten ikke få luft bliver helt bange for hvis hun nu en dag faktis ikk kan få luft og er ved at blive kvalt.

lægen mener jo det ikk er noget så hvad kan man gøre.

hun vågner nok en 10 gange om natten og hoster og hoster og hoster. det meget slemt og hun er ved at kaste op af det nogen gange skulle man tro.

nu er hun så også blevet hæs og så hun bare pyller så det gør noget, vi får næsten ingen søvn nogen af os. og har næsten ingen energi til hende så.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Tullebobs

Øv da - sikke noget. Det hårdt både for jer og for hende.

Min læge forklarede mig engang, at det er godt, når de hoster, fordi det er med at til få slim og skidt væk fra lungerne og luftvejene. Så det plejer jeg at tænke på, når vi har hoste i huset, for jeg kan heller lide det, og bliver også altid lidt utryg ved det. Men alting skal selvfølgelig være med måde, så hvis du er utryg så må I søge læge igen, hellere en gang for meget end en gang for lidt. Og mht til opkastning og hoste, så er det ikke ualmindeligt, har en veninde, hvis søn altid kaster op, når han har hoste

Jeg ønsker jer rigtig god bering.

Kh Trine

Anmeld

17. marts 2010

Lone Jakobsen

du kan tro jeg føler med dig. rasmus hoster også meget, og har problemer med at han kaster op når han spiser (fordi han begynder at hoste) læg hende med hovedet højt, og tilbyd hende lidt at drikke når det bliver for slemt.

Anmeld

17. marts 2010

NinaNymannMadsen

Tullebobs skriver:

Øv da - sikke noget. Det hårdt både for jer og for hende.

Min læge forklarede mig engang, at det er godt, når de hoster, fordi det er med at til få slim og skidt væk fra lungerne og luftvejene. Så det plejer jeg at tænke på, når vi har hoste i huset, for jeg kan heller lide det, og bliver også altid lidt utryg ved det. Men alting skal selvfølgelig være med måde, så hvis du er utryg så må I søge læge igen, hellere en gang for meget end en gang for lidt. Og mht til opkastning og hoste, så er det ikke ualmindeligt, har en veninde, hvis søn altid kaster op, når han har hoste

Jeg ønsker jer rigtig god bering.

Kh Trine

mange tak.

min læge tager kun akut patienter i den her uge da der kun er en læge og en sygeplejerske på arbejde de to andre har ferie.

men nu må vi se, hun får hostesaft i forvejen og nogen gange panodil da hun har haft feber så vi må næsten bare se tiden an.

men mange tak

Anmeld

17. marts 2010

NinaNymannMadsen

nutche skriver:

du kan tro jeg føler med dig. rasmus hoster også meget, og har problemer med at han kaster op når han spiser (fordi han begynder at hoste) læg hende med hovedet højt, og tilbyd hende lidt at drikke når det bliver for slemt.

okay det vil jeg prøve at gøre...

Anmeld

17. marts 2010

Lone Jakobsen

Astasmor skriver:

okay det vil jeg prøve at gøre...

det hjælper i hvertfald her

god bedring med hende

Anmeld

17. marts 2010

Mira0911

Det er bare noget træls noget med alt det hosten...

Håber hun bliver frisk hurtigt...

Julie kastede også op når hun havde de slemme anfald...

Lig nogen bøger under hovedgæret på sengen så den lige bliver hejst lidt...

Anmeld

17. marts 2010

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Det er bare noget træls noget med alt det hosten...

Håber hun bliver frisk hurtigt...

Julie kastede også op når hun havde de slemme anfald...

Lig nogen bøger under hovedgæret på sengen så den lige bliver hejst lidt...

ja det har jeg hørt man kunne gøre det vil jeg orøve at gøre i aften når hun skal i seng

Anmeld

17. marts 2010

NinaNymannMadsen

nutche skriver:

det hjælper i hvertfald her

god bedring med hende

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.