Status - jordemoderbesøg (39+5)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
0 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

Tullebobs

Hej

Så var jeg forbi jordemoderen for forhåbentlig sidste gang. Der er nu to dage til termin, og alt er heldigvis stadig i skønneste orden.

Lillebror vejer ca. 3100-3200 g, men han gider ikke det der pjat med at stå fast med hovedet - men det er åbenbart normalt for flergangsfødende.

Jeg selv har taget 9 kg på, hvilket jeg er meget tilfreds med (tog 21 kg på sidste gang) - har nemlig lidt på sidebenene i forevejen .

Jeg glæder mig meget til at skulle føde denne gang - vil meget gerne i vand, hvis det kan lade sige gøre. Jeg ved, at det gør afsindigt ondt, men jeg ved også, at det er en af de største oplevelser i livet, så jeg er fyldt med glædens forventning. Jeg er snart mor til TO skønne drenge - er ved at svømme over, tænk så priviligeret jeg er!

Og jeg er meget spændt på at se, hvordan sådan en lillebror mon ser ud - det er svært at forestille sig, at han er helt anderledes end Simon både hvad angår udseende og temperament - glæder mig til at se lighederne og foreskellene.

Det var så lige en 'lille' opdatering fra mig - hvordan går med i andre der er 'lige op over'?

Kh Trine, som synes at det trak over lænden i nat - og som måske er en anelse übersensitiv og leder efter hvert et lille tegn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.