Lucas skal havde lagt dræn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

Diana...

Så har vi været til ørelægen med Lucas i dag da han har haft mellemøresbetændelse 5 gange siden 6 december så det var tid til ørelægen. 

Har har undertryk på det ene øre og har rigtig meget snask i begge hans høre efter de mange gange han har haft det :( 

Så nu har vi fået en tid til ham den 8 april hvor han skal havde lagt dræn så det håber jeg vil hjælpe på det hele det er sgu så synd at han skal kæmpe med det.

Men jeg har det lidt svært ved at han skal i fuld bedøvelse og at vi ikke må være hos ham det er rigtig svært for mig og jeg var lige ved at tude da de sagde det :( 

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Moar'en

Di. skriver:

Så har vi været til ørelægen med Lucas i dag da han har haft mellemøresbetændelse 5 gange siden 6 december så det var tid til ørelægen. 

Har har undertryk på det ene øre og har rigtig meget snask i begge hans høre efter de mange gange han har haft det  

Så nu har vi fået en tid til ham den 8 april hvor han skal havde lagt dræn så det håber jeg vil hjælpe på det hele det er sgu så synd at han skal kæmpe med det.

Men jeg har det lidt svært ved at han skal i fuld bedøvelse og at vi ikke må være hos ham det er rigtig svært for mig og jeg var lige ved at tude da de sagde det  

Knus Diana

Øv øv, hvor er det bare træls. Kan godt forstå i ikke har det godt med bedøvelsen, den er aldrig sjov, uanset hvor mange gange man prøver det. I må vel være ved ham til han er bedøvet ikk'?

Var selv ørebarn, og kan godt huske meget af alt det halløj. men kan også huske hvor meget jeg blav forkælet når jeg havde været det igennem og det gjorde det hele lidt sjovere, så husk det.

Anmeld

17. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Øv, jeg kan godt forstå dig og jeg tror, at ligegyldig hvor mange gange, at man prøver det  - så vil det være lidt svært. Det er jo vores guldklumper.

Det er godt nok også mange gange, at han har haft melleørebetændelse. Jeg er sikker på, at det kommer til, at hjælpe når han får lagt dræn. Jeg kender flere som har rigtig gode erfaringer med det

Kh.

Katja

Anmeld

17. marts 2010

Diana...

Moar'en skriver:

Øv øv, hvor er det bare træls. Kan godt forstå i ikke har det godt med bedøvelsen, den er aldrig sjov, uanset hvor mange gange man prøver det. I må vel være ved ham til han er bedøvet ikk'?

Var selv ørebarn, og kan godt huske meget af alt det halløj. men kan også huske hvor meget jeg blav forkælet når jeg havde været det igennem og det gjorde det hele lidt sjovere, så husk det.

Åhh bare i dag hvor de kun kikket ham i ørene blev han forkælet jeg kan virkelig ikke lide det med at han skal holdes fast han kan virkelig ikke lide det :( og så ville de have ham på en briks og kigge hvor de holde ham fast jeg blev bare så ked af det grrr altså min lille baby men det er jo for hans eget bedste det skal jeg altså bare huske. Men vi hygget rigtig bagefter og han fik nyt legetøj og en pølse han ELSKER pølser :) så han bliver helt sikkert os forkælet den dag :) 

Anmeld

17. marts 2010

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Øv, jeg kan godt forstå dig og jeg tror, at ligegyldig hvor mange gange, at man prøver det  - så vil det være lidt svært. Det er jo vores guldklumper.

Det er godt nok også mange gange, at han har haft melleørebetændelse. Jeg er sikker på, at det kommer til, at hjælpe når han får lagt dræn. Jeg kender flere som har rigtig gode erfaringer med det

Kh.

Katja

Det håber jeg virkelig os det gør. og ja det er rigtig mange gange det mindre end 4 uger i mellem hver gang det er så synd. 

Og ja det tror jeg os det vil for ja de er bare vores små kuldklumper. 

Anmeld

17. marts 2010

Moar'en

Di. skriver:

Åhh bare i dag hvor de kun kikket ham i ørene blev han forkælet jeg kan virkelig ikke lide det med at han skal holdes fast han kan virkelig ikke lide det og så ville de have ham på en briks og kigge hvor de holde ham fast jeg blev bare så ked af det grrr altså min lille baby men det er jo for hans eget bedste det skal jeg altså bare huske. Men vi hygget rigtig bagefter og han fik nyt legetøj og en pølse han ELSKER pølser så han bliver helt sikkert os forkælet den dag  

Ja vi kender det alt for godt, jeg har bare så svært ved at holde Viktor når han bare græder. Der er tit anders er nød til at gøre det for ellers begynder jeg bare at tude, så kan moren være den gode der trøster bagefter. Jeg var nu heller ikke i tvivl om at Lucas ville blive forkælet når i var færdige

Anmeld

18. marts 2010

Misjelle

Di. skriver:

Har har undertryk på det ene øre og har rigtig meget snask i begge hans høre efter de mange gange han har haft det  

Men jeg har det lidt svært ved at han skal i fuld bedøvelse og at vi ikke må være hos ham det er rigtig svært for mig og jeg var lige ved at tude da de sagde det  

Knus Diana

Åh ha lille Lucas

Håber virkelig at det kommer til at hjælpe. Kan sagtens forstå du har det dårligt med at han skal i fuld narkose, det ville jeg også være. Heldigvis er lægerne jo dygtige i dag så sådan en lille sej dreng som Lucas skal nok komme godt igennem det

mange til dig

Michelle

Anmeld

18. marts 2010

Muffinmus

enig, det skal nok gå godt selv om jeg godt kan forstå dig

Jeg er også et værre flæbehoved hvad mine unger angår:-)

Og kender godt det med at forkæle...har købt en lille itng til mine unger når de er vaccineret...hvilket tøsen skal på næste fredag..

Anmeld

19. marts 2010

MoarViborg

Årh Diana hvor er det synd for Lucas... og dig Det er jo nok lige før det kommer til at gøre mest ondt på dig, for Lucas mærker jo heldigvis ingenting mens han er bedøvet! Ved I hvornår drænet skal lægges?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.