Har man ikke som forældre....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.124 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

Mira0911

Brug for at der også bliver spurgt "Hvordan går det med jer?"

Jeg har oplevet alt for mange gange efterhånden, at folk kun spørger til ens barn...

"Hvordan går det med den bette?" Og så videre derud af...

Jeg har sagt til de pågældende folk, om de kun interessede sig for vores barn... Hvor de siger nej da, vi interessere os også for jer...

JA - Hvorfor spørger I kun til barnet og ikke om hvordan det går med os? Det kunne de ikke svare på...

Det gør mig så ked af, at nogen kun interessere sig for barnet og ikke forældrene...

Forstår I hvad jeg mener?

Andre der har prøvet det samme? Alt for tit...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Honningblomst

Næ, det har jeg godt nok aldrig tænkt på...men er det ikke meget almindeligt at det er børnene der er fokus på, det tror jeg som også det er her og har jeg noget jeg vil ud med, så kommer det, om de spørger eller ej..

Knus..

Anmeld

17. marts 2010

Lady Marion <3

Nææ sådan har jeg det nu heller ikke

Anmeld

17. marts 2010

Diana...

Nææ det har jeg ikke sådan tænker jeg slet ikke, jeg tænker mere at det var da dejligt at de spørg til mit barn. Der sker jo så meget i de smås liv forhold til vores eget jo :)

Anmeld

17. marts 2010

NinaNymannMadsen

har oplevet det, men det nu mest familie medlemmer, mine venner og veninder er gode til at spørge ind til os alle sammen, eller hvertfald nogen af dem er.

men man kan godt blive lidt sur og ked af det nogen gange når det er for så føler man sig lidt til side sat, jo barnet kommer da i første række men derfor er det da rart når nogen spørg ind til hvordan man selv har det og ikk kun hvordan barnet har det.

Anmeld

17. marts 2010

Corn

Jeg spørger tit hurtigt til barnet, og retter så spørgsmålet videre til moren (det er i starten som oftest hende der trækker læsset og mangler omsorgen)

Anmeld

17. marts 2010

Mira0911

Astasmor skriver:

har oplevet det, men det nu mest familie medlemmer, mine venner og veninder er gode til at spørge ind til os alle sammen, eller hvertfald nogen af dem er.

men man kan godt blive lidt sur og ked af det nogen gange når det er for så føler man sig lidt til side sat, jo barnet kommer da i første række men derfor er det da rart når nogen spørg ind til hvordan man selv har det og ikk kun hvordan barnet har det.

Har oplevet at mange venner gør det... Og familie... Har sagt direkte til de forskellige, at det ville være rigtig skønt at man også spurgte indtil hvordan vi forældre havde det...

Ikke som det har hjulpet...

Anmeld

17. marts 2010

Mira0911

Macaab skriver:

Jeg spørger tit hurtigt til barnet, og retter så spørgsmålet videre til moren (det er i starten som oftest hende der trækker læsset og mangler omsorgen)

Det har jeg så også oplevet et par gange...

Gør mig også frygtelig ked af det, når folk kommer og besøger os.. Retter sagt besøger vores datter, leger med hende osv.. Det er også i orden... Men folk glemmer vi er her...

Folk spørger tit om vi ikke lige kommer på besøg, så de kan se den bette - Hvor jeg har sagt - Hvorfor de aldrig kommer her og ser hende..

Så kommer der masser af undskyldninger, så er bilen ved at gå fra hinanden og så det ene og det andet...

Det er sørgeligt det skal være på den måde...

Anmeld

17. marts 2010

Corn

MoarJ skriver:

Det har jeg så også oplevet et par gange...

Gør mig også frygtelig ked af det, når folk kommer og besøger os.. Retter sagt besøger vores datter, leger med hende osv.. Det er også i orden... Men folk glemmer vi er her...

Folk spørger tit om vi ikke lige kommer på besøg, så de kan se den bette - Hvor jeg har sagt - Hvorfor de aldrig kommer her og ser hende..

Så kommer der masser af undskyldninger, så er bilen ved at gå fra hinanden og så det ene og det andet...

Det er sørgeligt det skal være på den måde...

Ja især min svigermor kan finde på at ringe og beklage at hun ikke har set drengene længe

Vi bor halvanden km fra hinanden, og hun kører lige forbi os, når hun kører til og fra arbejde.

Så kan jeg da godt se at det er nemmere at jeg smider to unger i bilen og smider min "lille" gravide krop afsted, for at opfylde hendes behov.

Og kommer hun endelig på besøg, så gør hun det uden at give besked først

Anmeld

17. marts 2010

Corn

Macaab skriver:

Ja især min svigermor kan finde på at ringe og beklage at hun ikke har set drengene længe

Vi bor halvanden km fra hinanden, og hun kører lige forbi os, når hun kører til og fra arbejde.

Så kan jeg da godt se at det er nemmere at jeg smider to unger i bilen og smider min "lille" gravide krop afsted, for at opfylde hendes behov.

Og kommer hun endelig på besøg, så gør hun det uden at give besked først

Undskyld udbruddet... Trængte vist til at lukke lidt damp ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.