Må jeg anbefale... (med billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.285 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

.. Daim  creme med mango mousse!!!  Det smager dældylme lækkert sammen! Dejligt friskt med Mango i!! MMmmhh...

Kagen er lavet til kæresten's arbejde... Ideen er tyvstjålet på nettet, men synes bare den var så sjov, så nu hav de jeg lige chancen for at lave den!! Alt er lavet i MMF.. Sikke et  trille-arbejde med alle de kugler/sæbebobler!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

nannanadja

ej hvor er den bare sjov den kage--rigtig godt lavet,, det er lige meget om iden er stjålet, det er jo dig der har lavet den

Anmeld

17. marts 2010

3rollinger

Tilmeldt skriver:

.. Daim  creme med mango mousse!!!  Det smager dældylme lækkert sammen! Dejligt friskt med Mango i!! MMmmhh...

Kagen er lavet til kæresten's arbejde... Ideen er tyvstjålet på nettet, men synes bare den var så sjov, så nu hav de jeg lige chancen for at lave den!! Alt er lavet i MMF.. Sikke et  trille-arbejde med alle de kugler/sæbebobler!!

Hvor flot. Og fed detalje med toefflerne og haandklaedet ved siden af.

Hvad laver kaeresten? Massoer i et spa? Svoemmelaerer? Installatoer af jacuzzier?

Anmeld

17. marts 2010

Mira0911

Flot kage...

Anmeld

17. marts 2010

LotteGabriella

Tilmeldt skriver:

Super godt lavet

Anmeld

17. marts 2010

Susan1978

årrhh super fed kage..

Anmeld

17. marts 2010

Diana...

Den er super fed!

Anmeld

17. marts 2010

TbCp

Tilmeldt skriver:

HAHA hvor er den fantastisk!!!

Anmeld

17. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

SUPER SJOVT motiv altså!!!

Det er sku godt. Arbejder de i sådan et firma der laver udendørs spa eller noget?

Men altså - jeg tror jeg springer mangoen over. Jeg kan ikke fordrage mango, men jeg har faktisk ikke lavet daim creme endnu. jeg når ligesom ikke videre end skildpadde creme, som jeg bare ELSKER... hehe...

Anmeld

18. marts 2010

Zafir skriver:

SUPER SJOVT motiv altså!!!

Det er sku godt. Arbejder de i sådan et firma der laver udendørs spa eller noget?

Men altså - jeg tror jeg springer mangoen over. Jeg kan ikke fordrage mango, men jeg har faktisk ikke lavet daim creme endnu. jeg når ligesom ikke videre end skildpadde creme, som jeg bare ELSKER... hehe...

Daimcreme var top lækker!   Jeg må se at få taget mig sammen til at få prøvet den skildpade creme!!

Min kæreste arbejder med unge mennesker, der er på vej ud i noget snavs, så det var ik en kage med referense!!(staves)

Stine 33+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.