Kan det blive mere pinligt!! (toiletbesøg hos svigermekanik)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

Hyner

Jeg var jo hjemme ved svigerfar i går og få en gang zoneterapi. Og det gjorde bare såååå godt. Derefter fik vi rundstykker og kaffe, men kaffe er et perfekt skidemiddel til mig pga min hårde mave.. Jeg går derfor på lokum og afleverer det jeg selv synes er en rigtig mande levering, størrelsesmæssig. Jeg trækker ud og har det mega godt over at være færdig. Vasker hænder og kigger lige i kummen for at sikre at der ikke er striber.. Men til min store overraskelse så lå der to mega flydere og nægtede at lade sig synke... Jamen i fuld panik får tvillingerne et par stykker papir og så skyller jeg lige igen og regner med de er forduftet.. Men NEJ, de er hvor de er og jeg må krybe til korset ved svigerfar.. Han grinede heldigvis bare og sagde at kan skal ud i tanken og ha renset lidt før den synker ordentligt igen. Fuck det var pinligt for mig, men svigerfar klukkede af grin laang tid efter...

Hmmm tror jeg skal skide inden jeg kører derhjem igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Lene76

hahahahaha....... kan lige se det for mig  nu har svigerfar da noget han kan drille dig med hehe

Anmeld

17. marts 2010

Stumpen

Nej nej nej nej nej.. Det skete bare ikke... Jeg ville være død hvis det var mig

Anmeld

17. marts 2010

Millebasse

He he, det kommer med i en eventuel bryllupstale

Anmeld

17. marts 2010

Hyner

Ja jeg følte mig nu heller ikke særlig lækker eller uskyldsagtig i gerningsøjeblikket..

Og bryllupstale, nej den ville være ond....!

Anmeld

17. marts 2010

ka li ja

hahahahahahahahahahahaha fuck det er da monster monster grineren!!! jeg er så pisse glad for at sådan noget sker for andre for jeg er helt sikker på det kunne ske for mig

Anmeld

17. marts 2010

Nadi

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA

Anmeld

17. marts 2010

ivfmarie

Jeg er sikker på at svigerfar er stolt af sin dyyygtige svigerdatter!

Anmeld

17. marts 2010

bette

hahahhaaha kæf hvor grineren... den slår sku da alle rekorderne.. lol

hahahaha var du ikkke mooooooonster rød i skallen?????

Anmeld

17. marts 2010

Hyner

Altså lad mig sige det sådan, jeg ligner stadig en krebs i hovedet og griner højlydt hver gang jeg har været på toilettet..

Men jeg er da glad for at han tog det på den måde han gjorde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.