Hej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

lullepigen

jeg er helt vildt skruk for tiden og har egentlig været det i nogle år nu. Hvis det stod til mig skulle jeg også ha et barn nu, min kæreste er egentlig også med på det, men siger hele tiden, er du nu sikker på at vi har råd? og nej skat for skal man vente til man har råd får man aldrig børn.....

men min største fortvivelse/frygt er hvad min familie siger. de er virkelig ikke klar på at vi får børn nu.. hvad syns i? skal vi vente eller gør som vi selv vil?

vil er henholdsvis 21 og snart 22. vi har været sammen i snart 4½ år og har boet sammen i snart 2 år.  Vi bor i et rækkehus hvor vi har et ekstra værelse.

det går godt nok ikke så godt med indkomsten lige nu, da jeg er jobsøgende.

Hilsen Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

FruEllingsen

Jeg synes kun det er jer der kan afgøre om i er klar til familie forøgelse.

Hvis de faste rammer er der til det, og i begge gerne vil det, synes jeg ikke at det skal holde jer tilbage af hvad andre synes.

jeg stoppede selv på p- piller da jeg var 20 år gammel. det skulle så næsten tage os 2 år før der var gevinst.

I kan jo evt begynde at spare lidt op hver måned, så i har til de ting man skal anskaffe sig når baby engang kommer

Anmeld

16. marts 2010

Pige2009

Først vil jeg lige byde dig velkommen her på siden

Jeg synes I selv skal vurdere, hvornår I er klar til det. Personligt ville jeg nok vente til jeg havde et job eller måske prøve at lægge X antal kroner til side for at se om jeres økonomi kan bære det. Det ville da være ærgeligt at få ønskebarnet, hvis der er en masse ting, man er nødt til at gå på konpromis med, som man egentlig ikke har lyst til.

K.h. Linda

Anmeld

16. marts 2010

lullepigen

jeg har en dejlig børne opsparing som jeg troede sku bruges på ting til bolig men der havde jeg fået sparet en masse op selv. så der er da nogle penge til det, men det er jo svært at vide hvor mange penge det koster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.