Er så nervøs! Antibiotika og er lige blevet Insemineret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

ønskebørn74

Jeg er ikke glad for min situation... Jeg var til tandlægen idag og det viser sig at infektionen er så slem at han ikke tør fjerne den... Han har renset under kødet der sidder henover... Han måtte bedøve mig og tog hensyn til de små æg ved valg af bedøvelsen... Men da jeg er overfølsom for almindelig penicilin turde han ikke udskrive medicinen jeg skal have i stedet... Så jeg skal til lægen i morgen... Og når så infektionen er væk fjerner han to stk...

Jeg er meget imod medicin under graviditet og er so bange for at skade mine æg og chancer for at de bliver til et barn... Er jeg for hys... Og hvad mener i andre om det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Vidunderligeunger

jeg kan godt forstå du er bange - jeg har været på penicillin i 7 mdr nu pga blærebetændelse, går til kontrolscanninger hver 4. uge og frygter hver gang at de siger vores lille pige ikke vokser som hun skal... men man må stole på de mennesker som har de små liv i hænderne...  til dig.

Anmeld

16. marts 2010

ønskebørn74

BlyViol skriver:

jeg kan godt forstå du er bange - jeg har været på penicillin i 7 mdr nu pga blærebetændelse, går til kontrolscanninger hver 4. uge og frygter hver gang at de siger vores lille pige ikke vokser som hun skal... men man må stole på de mennesker som har de små liv i hænderne...  til dig.

1000 tak for dit svar... Og hvor må det være hårdt med den uvished!!!!!!!!!

KÆMPE KRAMMER TIL DIG!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.