Kartoffel taffel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.229 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

Ina33

Jeg faldt over fænomenet kartoffel taffel for et par uger siden. Jeg har aldrig selv fået det, og aldrig hørt om det før.

Jeg har en datter som elsker bagt kartoffel, så kartoffel taffel ville være en oplagt menu her.

Men hvad søren putter man i kartoflerne?

Lige umiddelbart tænker ejg bacontern, stegte cocktailpølser, persillesmør, hvidløgssmør, revet ost. Men hvad ellers?

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Ina33

Slet ingen der kan hjælpe

Anmeld

17. marts 2010

Dictes mor

Jeg ved slet ikke, hvad det er, men det lyder interessant, så jeg håber, at der er nogen, som ved det

Anmeld

17. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Loppe skriver:

Jeg faldt over fænomenet kartoffel taffel for et par uger siden. Jeg har aldrig selv fået det, og aldrig hørt om det før.

Jeg har en datter som elsker bagt kartoffel, så kartoffel taffel ville være en oplagt menu her.

Lige umiddelbart tænker ejg bacontern, stegte cocktailpølser, persillesmør, hvidløgssmør, revet ost. Men hvad ellers?

Louise

er det bagte kartofler, hvor du tager indholdet ud og blander med fyld, og så putter det tilbage og bager igen?

så kunne man bruge:

skinkestrimler

revet ost

hvidløg

persille

creme fraiche

peberfrugt

bacon

purløg

porrer

Anmeld

17. marts 2010

ønskebørn74

Loppe skriver:

Louise

Kylling og karrydressing og så salat til... Mums...

Sikkert hit her...

Anmeld

17. marts 2010

Ina33

ka-ri-na skriver:

er det bagte kartofler, hvor du tager indholdet ud og blander med fyld, og så putter det tilbage og bager igen?

så kunne man bruge:

skinkestrimler

revet ost

hvidløg

persille

creme fraiche

peberfrugt

bacon

purløg

porrer

Nej man tager ikke indholdet ud. Man putter ligesom bare noget oveni kartoflen.

Gode forslag....

Anmeld

17. marts 2010

trine3112

Læste lige tråden og sidder nu og er mega sulten  Synes det lyder som en fantastisk ide. Elsker selv kartofler.

Anmeld

17. marts 2010

Dictes mor

Ja jeg skal da i hvert fald have bagt kartoffel til frokost idag! Mmmm er helt sulten nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.