hjælp skal til bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.464 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

starsofheaven

og hvad tager jeg på? har kun en idé o en kjole.. og hvad kan man tillade sig? det vores vennepar der skal giftes om 2 mdr og det er kirkebryllup.. nogle der har nogle gode ideér eller hjemmeside med kjoler?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Bavianis

asos, urban outfitters og nelly - alle netbutikker;-)

Anmeld

16. marts 2010

lisbethita

starsofheaven skriver:

og hvad tager jeg på? har kun en idé o en kjole.. og hvad kan man tillade sig? det vores vennepar der skal giftes om 2 mdr og det er kirkebryllup.. nogle der har nogle gode ideér eller hjemmeside med kjoler?

Hejsa :-) Sig bare til, jeg vil også gerne komme med inspiration! Hvilken str bruger du, hvis jeg må spørge??

Jeg har haft festkjoler til salg (NYE) herinde og ellers kan jeg også give gode råd til hvor, man kan kigge.... :-)

Og ellers vil jeg gerne give inspiration :-) Elsker mode!! Kan du fortælle lidt om, hvilken type kjole du er mest til? Enkelt, med palietter, farver som du ser speciel flot ud i ....eller lign?? Så er det nemmere at give dig nogle gode råd 

Kærligst Lisbeth

Anmeld

16. marts 2010

merichs

www.lagersalg.nu sælger restpartier til billige penge. Siden kan godt virke lidt uoverskuelig, men hvis man tager sig tid til at sidde og kigge lidt kan man sagtens finde noget flot fra bl.a S'NOB, Margit Brandt og st-martins.

Anmeld

16. marts 2010

jannimo

starsofheaven skriver:

Hey..

Du kan finde nogle ok kjoler på mummi.dk til fornuftige priser

hilsen Janni

Anmeld

16. marts 2010

starsofheaven

lisbethita skriver:

Hejsa :-) Sig bare til, jeg vil også gerne komme med inspiration! Hvilken str bruger du, hvis jeg må spørge??

Jeg har haft festkjoler til salg (NYE) herinde og ellers kan jeg også give gode råd til hvor, man kan kigge.... :-)

Og ellers vil jeg gerne give inspiration :-) Elsker mode!! Kan du fortælle lidt om, hvilken type kjole du er mest til? Enkelt, med palietter, farver som du ser speciel flot ud i ....eller lign?? Så er det nemmere at give dig nogle gode råd 

Kærligst Lisbeth

jeg bruger str 38-40... mere en 38.. ville gerne have noget hvor jeg ikke er hel bar.. men gerne kjole...

Anmeld

16. marts 2010

starsofheaven

lisbethita skriver:

Kærligst Lisbeth

hov gerne med palietter eller noget.. er til pastal farver og vilde farver.. ja alt muligt.. bare kom med forslag?

Anmeld

17. marts 2010

lisbethita

starsofheaven skriver:

hov gerne med palietter eller noget.. er til pastal farver og vilde farver.. ja alt muligt.. bare kom med forslag?

Hmm...jeg tænker lige over det...og så giver jeg dig liiiige nogle forslag :-) Der findes SÅ meget fedt tøj jo - og det fedeste er at ligne en million samtidigt med, at man føler sig godt tilpas .-)

Du hører lige fra mig.... (jeg har jo ikke så meget andet at lave, ha ha....så er kun glad, hvis jeg kan give noget inspiration. Du kan jo bruge det og lade være - som du nu har lyst til).

HA EN FANTASTISK DAG!!!

Anmeld

17. marts 2010

lisbethita

starsofheaven skriver:

Palietter er jo fantastiske :-) he he...!! Der har jeg også et forslag :-)

Vi snakkes senere... :-)

Anmeld

17. marts 2010

lisbethita

starsofheaven skriver:

Du har lige fået en mail fra mig - der hedder DEL 1 :-) Her kan du se billederne fra kjolen jeg har til salg...

Og nu skal jeg til det sjove :-) Nemlig at gå på nettet og finde inspiration til dig. HUSK....du kan bruge det eller lade være - det er ren tidsfordriv for mig og dejligt, hvis man kan hjælpe, ha ha 

Mange hilsner Lisbeth

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.