Er bare så glad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

FruEllingsen

baby.dk overrasker mig gang på gang. og især positivt

Folk herinde er simpelthen bare så skønne. Altid klar til at svare i indlæg.

Det var virkelig varmet mit hjerte. og især i dag. det har virkelig bare betydet meget for mig.

Så det var bare lige et positivt indlæg til alle   Man føler sig så velkommen her inde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

FrkC

Drømmer skriver:

Det var virkelig varmet mit hjerte. og især i dag. det har virkelig bare betydet meget for mig.

Så det var bare lige et positivt indlæg til alle   Man føler sig så velkommen her inde

Dejligt indlæg

Camilla, som bare slet ik kan undvære baby.dk

Anmeld

16. marts 2010

lisbethita

Drømmer skriver:

ER SÅ ENIG!!!!!! ER HELT RØRT PÅ DINE VEGNE, AT DU FIK DIN HELT EGEN TRÅD!!!!!!!!!!!!!!!!  

Også tak til baby.dk-pigerne fra mig, fordi I alle sammen er så fantastiske!!!!!!

Knus fra Lisbeth (DER HAR TERMIN I DAG)

Anmeld

16. marts 2010

lululupo

lisbethita skriver:

ER SÅ ENIG!!!!!! ER HELT RØRT PÅ DINE VEGNE, AT DU FIK DIN HELT EGEN TRÅD!!!!!!!!!!!!!!!!  

Også tak til baby.dk-pigerne fra mig, fordi I alle sammen er så fantastiske!!!!!!

uhhhh termin idag, nærmest ligesom jul, der er ikke længe til......

og ja baby.dk er fantastisk

Anmeld

16. marts 2010

ooo

lisbethita skriver:

Hov hov, du skal da ikke sidde her på baby.dk, du skal da ud og gå på trapper og spise en masse amerikansk olie, så du kan få din lille baby ud, og vi andre kan få en fødselsberetning

Kram Metha

Anmeld

17. marts 2010

lisbethita

lululupo skriver:

uhhhh termin idag, nærmest ligesom jul, der er ikke længe til......

og ja baby.dk er fantastisk

Ha ha....ja det er noget i den stil...! Men damen er jo stædig, så hun kommer jo når hun selv vil, ha ha! Jeg må pænt vente. 

God dag til dig 

Anmeld

17. marts 2010

lisbethita

Metchen skriver:

Hov hov, du skal da ikke sidde her på baby.dk, du skal da ud og gå på trapper og spise en masse amerikansk olie, så du kan få din lille baby ud, og vi andre kan få en fødselsberetning

Kram Metha

Griner stort.... jeg bor på 3 sal og kan stadigt LØBE of af trapperne, hvilket jeg gør flere gange om dagen. Der sker ikke en disse....!!

Man har jo ikke hørt om nogen, der bor derinde for altid vel? Må da håbe hun kommer ud på et tidspunk. Nu er jeg holdt op med at tænke over HVORNÅR....det bliver man bare skør i hovedet af.

Men har du andre gode råd, så sig til. Det der amerikansk olie tror jeg sgu ikke jeg tør prøve, fnis....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.