Mia Maia skriver:
Hej søde...
Det er svært at forstå at man PCO, når man nu ikke mærker til det - i hvert fald ikke før man fik et ønske om at få et barn...
Jeg synes du har været rigtig sej at du bare med det samme gjorde en indsats og lagde de kost om, og det er jo dejligt med de resultater de allerede har givet, men ærgeligt det ikke var nok...
Og tillykke med mandens svømmere...blev han også 5 cm højere da han hørte det?....det gjorde min...
Jeg har selv fået provera og pergotime...
1. forsøg, provera i 10 dage, fik mens 3 dage efter sidste pille, og havde en "anderledes" mens i 3 dage. Fik så 2 x pergotime i 5 dage fra 3. dagen. Det fik jeg 1 æg på, og vi prøvede selv, desværre uden held...
2. forsøg, fik selv mens da jeg havde haft ægløsning og jeg fik så pergotime og gonal-f = overstimulering (9 æg) og IVF
3. Forsøg, kun pergotime - fik desværre ingen æg og er nu tilbage på provera...
Jeg har sikkert fortalt nogen af tingene før, men så kom de lige igen...
Jeg forsøger mig nu med zoneterapi og akupunktur - og så sagde hun at en skefuld kanel om dagen skulle være med til at regulere blodsukkeret....
Jeg er sikker på det kommer til at virke og at vi forhåbentlig begge er gravide snart...
KNUS
Hej søde.
Tak for dit svar.
Jo lidt gjorde han, selvom han sagde at han ikke havde tænkt så meget over netop det. I december måned slog han sit hoved under en julefrokost, og har nok haft pådraget sig en mindre hjernerystelse. (som fjolset selvfølgelig i situationen ikke tænkte mere over) Han har siden været plaget ret meget af hovedpine og spændinger, og gået til forskellige behandlinger, som ikke helt har hjulpet. Han har heller ikke villet vise alt for stor begejstring over det "ikke" var ham der var noget galt med, for ikke at lade mig stå alene med følelsen af at det udelukkende var mig, som var skyld i der ikke sker noget. Jeg er selvfølgelig meget glad på hans(og vores) vegne over det gode resultat. 
Det er rart med en opdatering af dit forløb, har nok hørt noget af det før, men som sagt rart lige at høre igen. Jeg ville også skulle starte med provera i 10 dage og så pergotime på 3. dagen efter første dags mens. Vi skal bare lige finde ud af hvornår vi vil begynde på det.
Har du haft nogen bivirkninger under forløbet?
Okay krydser fingre for at det kommer til at hjælpe dig søde, det fortjener du helt sikkert.
Spiser du bare en teske kanel rent, eller hvordan?
Håber også vi begge i nærmeste fremtid er så heldige at få en positiv test.

Kan også godt mærke at det kribler i mig næsten hver dag, nu hvor jeg jo arbejder med en masse skønne børn.